Performancing Metrics

حدادي يك امتیاز مثبت براي ما است | اتاق خبر
کد خبر: 351479
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1395 - 10:52
ارسلان كاظمي:
ملي‌پوش بسكتبال ايران با اشاره به اهميت حضور حدادي در تركيب تيم ملي گفت: بازي به بازي بهتر خواهيم شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ايسنا،‌ ارسلان كاظمي بعد از پيروزي برابر فيليپين گفت: بازي خيلي خوبي بود. اولين بازي ما در اين تورنمنت بود كه خوشحالم با برد به پايان رسيد. حامد حدادي هم تازه به تيم اضافه شده بود و اين مساله و تازه وارد بودن بازيكنان به تيم باعث مي‌شود هماهنگي زمان‌بر باشد. يكي دو تا بازي طول مي‌كشد تا تيم به هماهنگي كامل برسد و انشالله در ادامه تورنمنت بهتر خواهيم شد.

ملي‌پوش بسكتبال ايران ادامه داد: خوشحاليم كه حامد به تيم اضافه شده‌است. او يك فاكتور و پوئن مهم براي تيم ما است چرا كه بازيكنان حريف را به سمت خودش مي‌كشاند. همه به سمت اون مي روند و باعث مي شود بازيكنان ما آزادتر شوند و راحت‌تر بازي كنند.

او درباره دليل بد شروع كردن بازي توسط تيم ملي اظهار كرد: دليلش اين بود كه اين مسابقه اول تيم بود. شروع كننده ها نيز براي اولين بار كنار هم به ميدان رفتند و بايد زمان مي‌گذشت تا باهم هماهنگ شوند. هميشه بازي اول خيلي مهم است و خيلي به تيم كمك مي كند. خدا را شكر بچه ها خيلي خوب جمع شدند و بازي را به دست گرفتند. انشالله دربازي‌هاي بعدي بهتر شروع مي‌كنيم.

كاظمي افزود: موضوع ديگر اين است كه ما شناختي از حريف نداشتيم و نمي‌دانستيم چه شرايطي دارند. بازي قبلي هم از آنها نديده بوديم و اين مساله مشكل ساز شد. با شناختي كه از تيم‌ها بدست مي آوريم بهتر مي‌شويم.

سرمربي تيم ملي بعد از ديدار با مقدونيه از عملكرد ارسلان كاظمي تمجيد كرده‌است. اين ملي‌پوش درباره تمجيد باوئرمان بيان كرد: سرمربي تيم ملي خيلي انتظار دارد كه بهتر بازي كنم. من به دليل شرايطي كه داشتم و بحث سربازي‌ام چند ماه از بسكتبال دور بودم. در اردن هم مصدوم شدم و كمر درد شديد داشتم. خدا را شكر كه كارم را انجام دادم و سرمربي تيم از من راضي است.

او افزود: همه مي‌دانند كه براي تيمم بازي كنم. 40 امتياز آورده باشم و باخته باشيم مهم نيست ولی اگر برنده باشيم حالا من دو امتياز هم آورده باشم خوشحال خواهم شد. چون برد تيم مهم است. بازهم تاكيد كنم كه آمدن حامد خيلي مهم است چون او در زمان حمله حداقل دو نفر را به سمت خودش مي كشد و بقيه راحت‌تر كار مي‌كنند. بايد به بازي هم عادت كنيم و مطمئنا بهتر خواهيم شد. به شخصه دو سال و نيم بود كه با حامد بازي نكرده بودم و هرچه بيشتر بازي كنم بهتر مي‌شويم.

انتهاي پيام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید