Performancing Metrics

پیروزی غیرمنتظره مجارستان برابر اتریش 10 نفره | اتاق خبر
کد خبر: 351504
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 23:02
مجارستان موفق شد در اولین دیدار خود در یورو 2016 اتریش را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و موقتا به صدر جدول گروه صعود کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در اولین دیدار از گروه F رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، اتریش و مجارستان برابر هم به میدان رفتند که در نیمه نخست این دیدار با وجود چند حمله اتریشی‌ها گلی رد و بدل نشد ولی در نیمه دوم مجارستان دو بار دروازه اتریش را باز کرد.

بازی با شروع طوفانی اتریش همراه بود و آلابا معروف‌ترین بازیکن حاضر در زمین می‌رفت تا سریعترین گل جام را به ثمر برساند اما شوت او به دیرک دروازه اصابت کرد.

در ادامه نوبت به یانزوویچ رسید تا در دقیقه 12 بختش را برای گل زدن بیازماید اما او نیز موفق نبود.

در ادامه بازی به تعادل کشیده شد تا اینکه پاریچ در دقیقه 40 می‌توانست دروازه مجارستان را باز کند که در لحظه آخر تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. البته مجارستان نیز یک بار روی دروازه اتریش خطرساز شد و ضربه زودزیچ در دقیقه 41 از کنار دروازه اتریش به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم مجاری‌ها می‌توانستند دقیقه 54 به گل برسند که در معدود حملات آن‌ها دزیوداک ضربه‌اش راهی به قفس توری اتریشی‌ها پیدا نکرد. در این نیمه نیز اتریش تیم برتر میدان بود و توانست چند موقعیت گل ایجاد کند تا اینکه در نهایت در دقیقه 62 مسابقه زالای موفق شد روی غفلت مدافعان اتریشی دروازه این تیم را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. در حالی که اتریشی‌ها برای زدن گل تساوی بی‌تابی می‌کردند، دراگوویچ مدافع اتریش خطای خطرناک و بی‌موردی را در محوطه جریمه مجارستان انجام داد که از چشم داور دور نماند و با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا اتریش 10 نفره شود.

بعد از این گل مجارستان که یک بازی بیشتر در زمین داشت، صاحب چند موقعیت شد که در نهایت یکی از آن‌ها را کلینستر در دقیقه 87 به زیبایی وارد دروازه اتریش کرد تا این دیدار با برتری 2 بر صفر مجارستان به پایان برسد تا مجارها موفقتا قبل از دیدار پرتغال و ایسلند در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید