Performancing Metrics

هیچ نشانه ای از کشته شدن رهبر داعش در دست نیست | اتاق خبر
کد خبر: 351588
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1395 - 11:00
سخنگوی عملیات مشترک در عراق اعلام کرد:
یک مقام نظامی برجسته عراق در باره احتمال هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست های داعش گفت : هیچ نشانه ای مبنی بر کشته شدن البغدادی در شهر رقه سوریه در دست نیست.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا، یک مقام نظامی برجسته عراق در باره احتمال هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست های داعش گفت : هیچ نشانه ای مبنی بر کشته شدن البغدادی در شهر رقه سوریه در دست نیست.
یحیی رسول سخنگوی عملیات مشترک درعراق به الیوم السابع گفت : هیچ دلیلی که تایید کند ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست های داعش در شهر رقه سوریه به هلاکت رسیده ،‌ وجود ندارد.
وی گفت که در تماس اتاق عملیات با نیروهای ائتلاف بین المللی ،‌آنان وجود هر گونه اطلاعات در باره کشته شدن البغدادی را رد کردند.
رسول شب گذشته در گفت و گو با الیوم السابع اظهار داشت، نیروهای امنیتی عراق با کمک سازمان مبارزه با تروریسم به موفقیت هایی در شهر فلوجه دست یافته اند و در حال نابود کردن تروریست های افراطی در این منطقه هستند.
این مقام نظامی عراقی همچنین گفت : نیروهای امنیتی عراق پیروزی های بزرگی در میدان مبارزه با تروریست های داعش در ورودی های شهر فلوجه کسب کرده اند.
وی گفت : هدف نیروهای امنیتی آزادی شهر فلوجه از سلطه تروریست های داعش و حفظ امنیت شهروندان است.
رسول خبرهای مربوط به هدف قرار دادن اهل سنت ساکن در فلوجه را تکذیب کرد و گفت اولین هدف نیروهای عراقی حمایت از جان و مال شهروندان فلوجه است و چنانچه اقدامی فردی در این شهر صورت گیرد فرد خاطی مواخذه خواهد شد.
وی تاکید کرد نیروهای امنیتی عراق همچنین عملیات پاکسازی موصل از تروریست های داعش را درجنوب این شهر آغاز کرده اند.
یحیی رسول سخنگوی عملیات نظامی مشترک در عراق به دستیابی به پیروزی های بزرگ علیه داعش اشاره کرد و از کشورهای عربی خواست ارتش عراق را در جنگ علیه تروریسم در این کشور یاری دهند.
وی تاکید کرد مردم عراق و ارتش این کشور به نیابت از همه جهان با تروریست ها می جنگند و کشورهای جهان و به خصوص عربی باید در کنار نیروهای مسلح عراقی از آنها پشتیبانی کنند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید