Performancing Metrics

خطر حمله تروریستی در آلمان همچنان وجود دارد | اتاق خبر
کد خبر: 351717
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1395 - 00:43
شهروندان هوشیار باشند
وزیر کشور آلمان با تاکید بر اینکه خطر حمله تروریستی در کشورش همچنان وجود دارد شهروندان را به هوشیاری بیشتر برای مقابله با این مسئله فراخواند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از تسنیم، "توماس دمایزیر"، وزیر کشور آلمان در گفتگو با روزنامه "راینیشن پست" با توجه به حملات تروریستی در خارج شهروندان را به هوشیاری بیشتر در این باره فراخواند.

وی در این باره گفت: ما باید هم برای حملات تروریستی فردی، هم حملات مخلوط مانند نمونه پاریس و همچنین حملات تروریستی هماهنگ شده بین المللی و نه فقط برای یکی از این سناریوها آماده باشیم.

وزیر کشور آلمان تصریح کرد: ما همچنین در بین مردم به هوشیاری و حواس جمع بالاتری نیاز داریم وقتی که وابستگان آن ها، همسایگان یا دوستانشان به افراط گرایی روی می آورند. این باید بخشی از معماری امنیتی ما باشد. ارائه چنین مدارک و شواهدی به مقامات برای خنثی کردن حملات تروریستی ضروری است.

وی افزود: افراط گرایی تنها در اینترنت شکل نمی گیرد بلکه همچنین در محیط شخصی انسان ها آغاز می شود. خطر یک حمله تروریستی در آلمان همچنان وجود دارد.

بر اساس اطلاعات اداره فدرال پلیس جنایی آلمان در این کشور حدود 500 اسلام گرای افراطی که اجرای یک حمله تروریستی از طرف آن ها انتظار می رود وجود دارند.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید