Performancing Metrics

انتقام از فامیل در تلگرام | اتاق خبر
کد خبر: 351790
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1395 - 04:55
رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی که در پی انتقام جویی، با انتشار تصاویر خصوصی یکی از اعضای فامیل باعث هتک حیثیت و آبروریزی وی شده بود، خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سرهنگ سید محمد حسینی پور رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی با انتشار فیلم ها و تصاویر خصوصی او در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باعث هتک حیثیت و آبروریزی او شده، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

حسینی پور افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات فنی در فضای مجازی عامل انتشار تصاویر خصوصی این زن جوان را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند. 

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس و در مواجهه با مستندات کشف شده به جرم خود مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی شاکی اعتراف و اظهار داشت با این خانم نسبت فامیلی داشته و در پی انتقام جویی به دلیل اختلافات قبلی از این خانم با بدست آوردن تصاویر خصوصی اش آنها را در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی، از شهروندان خواست: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت، از مصادیق فعل های مجرمانه بوده و بر اساس قانون رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی، با این گونه مجرمان قاطعانه برخورد می شود. 

منبع: 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید