Performancing Metrics

هشدار دولت فلسطین در مورد تداوم شهرک سازی رژیم صهیونیستی در بیت المقدس | اتاق خبر
کد خبر: 351870
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1395 - 12:45
دولت فلسطین روز چهارشنبه نسبت به تداوم شهرک سازی در بیت المقدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.

اتاق خبر - به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، «یوسف محمود» سخنگوی دولت فلسطین گفت که طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک جدید در جنوب المسجد الاقصی در چارچوب تثبیت اشغالگری و تغییر چهره عربی و اسلامی اصیل شهر بیت المقدس انجام می گیرد.
وی سکوت جامعه بین الملل در قبال اقدام های متجاوزانه و پی در پی رژیم صهیونیستی در بیت المقدس اشغالی که از دهه ها پیش شروع شده است، را تقبیح کرد و از نهادهای جامعه بین المللی مداخله فوری برای اجرای قطعنامه های سازمان ملل را خواستار شد.
کمیته برنامه ریزی و ساخت و ساز شهرداری رژیم صهیونیستی در بیت المقدس اشغالی، روز چهارشنبه با سخت شهرک جدید در محله «بطن الهوی» در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد الاقصی موافقت کرد.
تشدید ساخت شهرک های صهیونیست نشین در اراضی فلسطین اشغالی یکی از بزرگ ترین موانع دستیابی به راه حلی برای حل و فصل این منازعه بوده است.
پیشتر دبیرکل سازمان ملل همچنین تاکید کرده بود که تداوم شهرک سازی های رژیم صهیونیستی طبق موازین بین المللی اقدامی غیر قانونی است و این رژیم ملزم است به سیاست های مبتنی بر گسترش این شهرک سازی ها و تخریب خانه های فلسطینیان خاتمه دهد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید