Performancing Metrics

بحران های آب، غذا و محیط زیست در کشور جدی گرفته شود | اتاق خبر
کد خبر: 351948
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1395 - 23:47
نماینده مجلس:
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران های آب، غذا و محیط زیست که از مباحث زیر ساختی برای توسعه کشور محسوب می شوند، باید جدی گرفته شوند.

اتاق خبر - علی وقفچی شامگاه چهارشنبه در همایش هم اندیشی نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی با بخش خصوصی افزود: می اندیشیم که این کشور را با پول می توان ساخت در حالی که ایران امروز نیازمند فرهنگ و فرهنگسازی است.
وی یادآورشد: تا زمانی که مشکلات فرهنگی در کشور مرتفع نشود، نمی توان انتظار حل مشکلات اقتصادی را داشت.
وقفچی به مشکل بافت فرسوده در شهر زنجان اشاره و اظهار کرد: هم اکنون نزدیک 30 درصد از بافت شهر زنجان از مشکل نفوذ رطوبت رنج می برد، مشکلی که خطر بزرگی برای جنوب و بافت قدیمی این شهر محسوب می شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کاهش هزینه های اشتغال در کشور تاکید کرد و گفت: باید با هم افزایی هزینه های ایجاد اشتغال را کاهش داد و از سرمایه ها و ظرفیت های موجود برای اشتغالزایی استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: باید بر روی شرکت های دانش بنیان کار کرد و از توان آنان برای ایجاد اشتغال و تولید دانش بهره برد.
وقفچی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود به منظور تولید ثروت و اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: هم اکنون در بخش کشاورزی، زنجان قطب تولید زیتون در کشور محسوب می شود، اما هیچ نوع بازار یا بازارچه ای در خود استان برای عرضه این محصول وجود ندارد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: خدابنده قطب و نگین کشاورزی استان زنجان محسوب می شود اما به علت نبود صنایع تبدیلی، بستری برای جولان واسطه ها شده است.
احمد بیگدلی افزود: تمام نمایندگان این استان در ابتدای آغاز به کار مجلس دهم برای توسعه و پیشرفت این استان هم قسم شدند.
وی آمریکا را بزرگترین دشمن کشور برشمرد و لازمه برخورد با چنین دشمنی را خدمت به مردم و بستر سازی برای توسعه ایران بیان کرد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید