Performancing Metrics

تعطیلی گروه ملی صنعتی فولاد ایران تکذیب شد | اتاق خبر
کد خبر: 351953
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 00:18
رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شایعات اخیر مبنی بر نیمه تعطیلی بخشی از فعالیت های این شرکت را تکذیب کرد و گفت: این شایعات خلاف منافع ملی است و به هیچ وجه صحت ندارد.

اتاق خبر:حمید محمودی شامگاه چهارشنبه افزود: این شرکت در ماه های اخیر تفاهم نامه مشترکی را با فولاد خوزستان به عنوان یکی از اصلی ترین منابع تامین کننده شمش و مواد اولیه گروه ملی منعقد کرده است.
وی ادامه داد: بر اساس این‌ تفاهم نامه، قرار است گروه ملی صنعتی فولاد ایران، روزانه دو هزار تن شمش را به محصول تبدیل و در اختیار شرکت فولاد خوزستان قرار دهد.
رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: با توجه به تعهد نامه ای که با تامین کنندگان آهن اسفنجی (فولاد غدیر ایرانیان) انجام شده، خط فولاد سازی این شرکت راه اندازی شده است.
محمودی اضافه کرد :‌ هم اکنون در خط فولاد سازی گروه ملی، روزانه 500 تن فولاد تولید و صرف شارژ و تامین مواد اولیه خطوط کارخانه می شود. البته یکی از برنامه های ما افزایش این میزان تولید به روزانه 3500 تن است.
وی همچنین به تسویه حقوق و مزایای کارگران این شرکت تا پایان اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: باتوجه به پیگیری هایی که برای مطالبات کارگران زحمتکش این شرکت در ماه های اخیر داشتیم، تمامی حقوق و‌ مزایای ماه آینده آنها، فردا (پنجشنبه) به حساب شرکت واریز می شود.
محمودی تصریح کرد: اگرچه کارگران این شرکت همچنان با شور و نشاط در خطوط تولیدی مشغول به کار هستند اما متاسفانه برخی از سایت ها و رسانه ها به دور از اخلاق حرفه ای شایعاتی را مبنی بر بحران در گروه ملی منتشر می کنند که این رفتار غیر حرفه ای روحیه کارگران زحمتکش این شرکت را که در دمای بالای 60 درجه در کنار کوره های تولیدی کار می کنند، تضعیف می کند.
وی تصریح کرد: گروه ملی صنعتی فولاد ایران با توجه به سیاست هایی که از ابتدای سال در دستور کار خود قرار داده است، قصد دارد میزان تولید خود را به یک میلیون تن افزایش دهد.

منبع:ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید