Performancing Metrics

هدف از انجام مسئولیت در نظام اسلامی اعمال قدرت نیست | اتاق خبر
کد خبر: 351975
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 02:46
نماینده مجلس:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از انجام مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعمال قدرت نیست، بلکه خدمت به مردم است.

اتاق خبر - حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهارکرد: اعمال قدرت در زمان مسئولیت به نوعی سنگ انداختن جلو پای مردم است.
وی با تاکید بر این که باید از فرصت ها بهترین بهره را برد، افزود: نگاه مسئولان به کارها باید مانند جبهه های جنگ باشد که در کمترین زمان، بهترین تصمیم گرفته می شد.
طباطبایی نژاد همچنین مهمترین اولویت اردستان را بحث اشتغال بیان کرد و گفت: باید با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی مشکلات بیکاری در منطقه برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته استقبال از سرمایه گذاران، تلاش همه مسئولان باید ارائه خدمات اداری آسان برای ایجاد اشتغال در شهرستان باشد.
نماینده مردم اردستان و زواره با تاکید بر ایجاد همدلی و هماهنگی بین مسئولان تصریح کرد: هرکس توان اجرایی ندارد خودش باید در کناره گیری از مسئولیت پیشقدم باشد تا مدیری توانمند جایگزین او شود.
فرماندار اردستان نیز در این نشست با بیان اینکه دولت امروز با محدودیت هایی بویژه در بخش اقتصادی مواجه است، گفت: پذیرش مسئولیت در شرایط کنونی کشور بسیار سخت است و ایثار و گذشت می خواهد.
علیرضا غیور با بیان این که دولت یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور می کوشد، اظهار کرد: تورم 41 درصد سال 92 به 11 درصد در سال جاری رسیده است.
فرمانداراردستان همچنین اولویت های سال 95 این شهرستان را ایجاد اشتغال، عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، مبارزه با اعتیاد، توجه به زیرساخت های شهری و روستایی بیان کرد.
شهرستان اردستان با حدود 45 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید