Performancing Metrics

کشور نیاز همصدایی است | اتاق خبر
کد خبر: 351999
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 06:09
نماینده مجلس :
نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد فضای تبادل نظر میان افراد و جریان ها گفت: باید درکشور همصدایی ایجاد کرد.

اتاق خبر - محمد جواد کولیوند افزود: درفضای کشور به هرشکلی که ممکن است باید یکصدایی داشت و نباید در مسیری قرار گرفت که هر جریانی تفسیر خود را داشته باشد .
وی ادامه داد: ارائه نظر ایرادی ندارد ولی دریک جریان همصدایی لازم است تفسیرهای مختلف جریان ها و گروه های مختلف در یک مسیر قرار گیرد و با توجه به این امر می توان به وحدت داخلی رسید .
کولیوند گفت: پس ازاین وحدت داخلی می توان درعرصه بین الملل تاثیرگذار بود و در سطح بین المللی نیز وحدت را با بیداری هرچه بیشتر جهان اسلام بوجود آورد .
وی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به الگویی بی بدیل برای جهان اسلام تبدیل شده که همه از آن تبعیت می کنند بنابراین این الگو با انسجام هرچه بیشتر در داخل خود می تواند زمینه موثرتری را در سطح بین الملل نیز فراهم کند.
نماینده مردم کرج اضافه کرد: یک صدا امروز در کشور است که همان تبعیت از مقام معظم رهبری می باشد و دراین زمینه تمام جریان های فکری نباید تفسیرهای متعدد داشته باشند بلکه با تبعیت از ایشان زمینه همدلی بیش از پیش را فراهم کنند .
وی خاطرنشان کرد: کسانی که در مقابل این موضع قرار می گیرند به نوعی غیر عمد آب به آسیاب دشمن ریخته و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود یاری می دهند بنابراین باید هرچه بیشتر آگاهانه عمل کرد .

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید