Performancing Metrics

افطاری به صرف چیکن فینگر و بیف استروگانف | اتاق خبر
کد خبر: 352030
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 10:15
رواج افطاری‌های مجلل و اشرافی در هتل‌ها و باشگاه‌ها
جای شما خالی میهمان افطار بودیم. اما این بار آشنای ما سفره افطار را وسط حیاط دلباز خانه قدیمی حوالی میدان خراسان پهن نکرده بود. آدرس طلاکوب پایین کارت دعوت جایی حوالی پارک وی را نشان می‌داد.

اتاق خبر - هتلی معروف که حالا سالن وی آی پی آن قرار بود میزبان افطاری باشد؛ سالنی 500 نفره با پرده‌های حریر ارغوانی و میزهای گرد بزرگ و صندلی‌های اشرافی که به زیبایی با ارکیده سفید و صورتی تزئین شده. مداح نسبتاً معروفی هم روی سن تزئین شده‌ای در حال مداحی است. نزدیکی‌های افطار و وقت دعا، دیگر تمرکزی برای آمین گفتن نمی‌ماند. با هر بار سر بلند کردن، لوسترهای غول پیکر و مجلل سالن، دلربایی می‌کنند و رشته افکار از هم می‌پاشد.
دو طرف سالن میزهای بزرگ و طویلی چیده شده. تا چشم کار می‌کند انواع غذاها و خوراک‌ها چشمک می‌زند. کباب‌های زعفرانی و برگ و جوجه، ماهی شیر درسته، باقالی‌پلو و زرشک‌پلو و برنج سفید و پلوی مکزیکی، رولت فرانسوی، بیف استروگانوف، لازانیا، خوراک زبان، جوجه چینی، سوفله سبزیجات و آش، سوپ، حلوا، شله زرد، انواع دسر، آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی و میوه‌های فصل و... گشت زدن میان میهمان‌ها و پرسنل هتل برای قیمت گرفتن و نظر خواستن صورت خوشی ندارد. اما نمی‌شود این سوژه را هم به این راحتی‌ ول کرد. باید ببینم اینجا و هتل‌های دیگر شهر چه خبر است؟

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید