Performancing Metrics

تخفیف ویژه به ادارات دولتی برای کاهش مصرف برق در زمان پیک | اتاق خبر
کد خبر: 352048
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 13:06
شرکت برق به ازاء هر کیلووات تولید برق مبلغ 1500 ریال و هزینه سوخت مصرفی (معادل 40درصد لیتر گازوئیل و یا 25 درصد مترمکعب گاز به ازاء هر کیلووات ساعت) پرداخت می کند.

اتاق خبر:مریم نامجو با اشاره به استمرار فعالیت های شاخص سال های گذشته در سال جاری اظهار داشت :این دفتر برنامه های خود را در سه بخش فرهنگ سازی ، همکاری صنایع و همکاری ادارات به طور جدی دنبال می کند .
وی با اشاره به استقرار نرم افزار " مانیتورینگ بار " در سایت اینترنتی شرکت اظهار داشت : مشترکین صنعتی و مشترکین اداری می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت و استفاده از این نرم افزار رفتار بار خود را در ساعات مختلف شبانه روز مشاهده کنند که از این طریق می توانند نسبت به جابجایی بار مصرفی خود در طول شبانه روز اقدام کنند .
مدیر دفتر مدیریت ضمن اعلام ضوابط همکاری و نحوه پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی اداری و تجاری از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت : مشترکین دیماندی اداری و تجاری می توانند با اعلام آمادگی مبنی بر مدیریت مصرف برق در ساعات اوج مصرف به صورت مکتوب  همکاری خود را برای کاهش حداقل 15 درصد از بار در روزهای محدود (زمانهای مورد نیاز) و یا استفاده از مولد اختصاصی برای کاهش مصرف برق اعلام  کنند. 
نامجو افزود : در صورتیکه مشترکین دیماندی اداری وتجاری از مولد اختصاصی خود برای تامین بخشی از برق مصرفی در ساعات پیک استفاده کنند؛ شرکت برق به ازاء هر کیلووات تولید برق مبلغ 1500 ریال و هزینه سوخت مصرفی (معادل 40درصد  لیتر گازوئیل و یا 25 درصد مترمکعب گاز به ازاء هر کیلووات ساعت) پرداخت می کند.
وی گفت : علاوه بر پاداش استفاده از مولدهای اختصاصی در پیک مصرف، مشترکین دیماندی اداری و تجاری که با هماهنگی قبلی نسبت به تعدیل بار خود در زمانهای مورد نیاز همکاری  کرده اند از تخفیف در بهای دیماند (10 برابر دیماند کاهش داده شده) و بهای انرژی (1.5 برابر قیمت انرژی صرفه جویی شده) نیز  بهره مند خواهند شد. 
وی با تاکید بر  نقش آموزش در مدیریت مصرف انرژی افزود : کارشناسان این دفتر و مناطق شرکت با حضور در سراهای محله  و فرهنگسراها نسبت به آگاه سازی خانواده ها و شهروندان در زمینه رعایت کامل الگوی صحیح مصرف اقدام می کنند .
نامجو گفت: مدیران مناطق نیز مانند سنوات گذشته با حضور در مساجد محدوده جغرافیایی خود نسبت به تشریح کامل برنامه های شرکت در این زمینه اقدام و نمازگزاران را از آثار و پیامدهای مصرف نادرست انرژی و راهکار های صحیح مصرف در این زمینه آگاه می کنند .
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق افزود: با توجه به همکاری این دفتر با موزه علوم ،فنون و تحقیقات شهروندان می توانند با ارسال آثار مکتوب ،صوتی و تصویری خود به این موزه ،پس از داوری از جوایز ویژه این شرکت بهره مند شوند .
وی گفت :برپایی نمایش های خیابانی در اماکن پرتردد از جمله مترو و بوستان ها بمنظور آشنایی مردم با ساعات اوج مصرف برق ،استفاده صحیح از انرژی برق و همچنین برچسب انرژی از دیگر فعالیت هایی است که در تابستان سال جاری بصورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا می شود .
مهندس نامجو در پایان گفت : تمامی تلاش ها و اقدامات  همکاران ما زمانی به درصد مطلوب خواهد رسید که همشهریان نسبت به رعایت الگوی صحیح مصرف اقدام و این فرآیند ها را در خانواده و محل کار خود  فرهنگ سازی و تسری دهند.

منبع:فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید