Performancing Metrics

خسارت انفجار لوله گاز به شبکه مخابرات | اتاق خبر
کد خبر: 352140
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 01:32
درپی بروز قطعی و اختلال شبکه مخابرات در منطقه شهران تهران به دلیل انفجار لوله گاز، مدیر روابط عمومی مخابرات تهران، از رفع مشکل ارتباطی مشترکان همراه اول دراین منطقه تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، محمدرضا بیدخام  با اشاره به اینکه به دلیل این سانحه، بالغ بر ۵۵ هزار خط تلفن ثابت در مرکز شهید کاظمیان در منطقه شمال غرب تهران مختل شده است اظهار داشت: حجم خسارت وارد آمده به شبکه انتقال فیبر مخابرات، بالا و قابل توجه است که تا زمان رفع مشکل، نمی توان زمان مشخصی را برای بازگرداندن ارتباط تلفنی مشترکان در این منطقه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون علاوه بر مشترکان تلفن ثابت، ارتباط مشترکان همراه اول در این منطقه نیز دچار مشکل شده است اضافه کرد: پیش بینی می شود که ظرف ۲۴ ساعت آینده بتوانیم مشکل ارتباطی مشترکان همراه اول را رفع کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران افزود: البته با تمهیدات درنظر گرفته شده، مشترکان همراه اول می توانند از طریق ارتباط رومینگ به شبکه ایرانسل و رایتل، متصل شوند.

وی خاطرنشان کرد: به محض اجازه ورود به منطقه، عملیات بازسازی شبکه فیبر مخابرات آغاز می شود.

به گزارش مهر، بامداد امروز جمعه، لوله گاز شمال غرب تهران در منطقه شهران در محل حفر تونل مترو دچار انفجار شد. در پی این انفجار، خطوط انتقال فیبرنوری مرکز شهید کاظمیان مخابرات استان تهران دچار قطعی شده است.

در این زمینه اپراتور همراه اول نیز در اطلاعیه ای با اعلام اختلال مشترکان در این منطقه که از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز جمعه ۲۸ خردادماه رخ داده است، ضمن عذرخواهی از مشترکان، اعلام کرد: به محض صدور مجوز ورود از سوی نیروهای امدادی و انتظامی به منطقه، اقدامات فنی لازم برای رفع قطعی، اجرا می شود.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید