Performancing Metrics

رایزنی فراکسیون ولایت برای ریاست کمیسیون امنیت | اتاق خبر
کد خبر: 352141
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 01:43
عضو کمیسیون امنیت ملی از جلسه فراکسیون ولایت برای انتخاب نامزد این فراکسیون جهت ریاست کمیسیون امنیت ملی خبر داد و گفت: تا امروز احتمال ریاست آقای ذوالنور بیشتر از ۴ گزینه دیگر است.

به گزارش اتاق خبر، ابوالفضل حسن بیگی از جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی که عضو فراکسیون ولایت هستند خبر داد و گفت: با دوستان قرار گذاشته ایم قبل از جلسه کمیسیون امنیت ملی برای انتخاب هیئت رئیسه، اعضای فراکسیون ولایت جلسه گذاشته و برای اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون رای گیری کنیم.

نماینده مردم دامغان ادامه داد: متعهد شدیم پس از رای گیری، نمایندگانی که از فراکسیون ولایت توانستند بیشترین آراء را به دست آوردند در کمیسیون نامزد شوند و خارج از نظر فراکسیون ولایت، کسی در کمیسیون نامزد پست های هیئت رئیسه نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: تا امروز آقایان کواکبیان، ذوالنور، فلاحت پیشه، جلالی و بروجردی نامزد ریاست کمیسیون امنیت ملی هستند و در رایزنی ها بیشترین رای را آقای ذوالنور تا به اینجا دارد.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی دارای ۱۱ کرسی ریاستی است، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی باید یک نفر را به عنوان رئیس، دو نفر نایب رئیس، دو دبیر و یک سخنگو برای هیئت رئیسه انتخاب کند.

نماینده دامغان ادامه داد: علاوه بر این باید روسای کمیته های امنیت، دفاعی، سیاست خارجی، حقوق بشر و بسیج نیز انتخاب شوند.

بیگی گفت: کمیته بسیج برای اولین بار در مجلس دهم تشکیل خواهد شد و اعضاء نظر مساعد دارند که خانم چنارانی به عنوان فرزند شهید و یک بسیجی مسئولیت این کمیته را به عهده بگیرد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید