Performancing Metrics

پس گرفتن مقر اصلی حکومتی عراق در فلوجه | اتاق خبر
کد خبر: 352158
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 03:51
خبرگزاری فرانسه روز جمعه در خبری فوری از بغداد به نقل یک فرمانده ارشد از نیروهای عراقی از بازپس گیری کامل مقر اصلی حکومتی در فلوجه توسط نیروهای عراقی خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، عبدالوهاب السعدی، فرمانده کل عملیات عراق در گفت وگو با این خبرگزاری گفت که نیروهای ضد تروریسم و نیروهای واکنش سریع امروز موفق شدند مقر اصلی دولت در مرکز استحکامات تروریست ها در فلوجه را از دست تروریست های داعش آزاد کنند.
رائد شاکر جودت، رییس پلیس فدرارل عراق نیز در گفت وگو با این خبرگزار ی ضمن تایید پیرفت نیروهای عراقی به عمق استحکامات تروریستها که قدم بسیار مهمی توسط نیروهای دولتی بعد از تقریبا چهار هفته تلاش تهاجمی برای آزادی این شهر راهبردی به حساب می آید، آزادی مقر اصلی حکومتی (احتمالا فرمانداری) فلوجه را نشان اصلی این شهر خواند و نیز آنرا نمادی از بازگشت حاکمیت دولت بر فلوجه توصیف کرد.
در ضمن هر دو فرمانده تایید کردند که تروریست ها در این عملیات آزادسازی چندان مقاومتی در برابر نیروهای دولتی از خود نشان ندادند.
دولت عراق ماه ها قبل از اینکه تروریست ها در سال 2014 موصل دومین شهر عراق را در دست گیرند، کنترل بر فلوجه را از دست داده بود.

منبع: ایرنا

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید