Performancing Metrics

علت حادثه شهران نامشخص است | اتاق خبر
کد خبر: 352195
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 09:19
سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به اینکه هنوز علت قطعی حادثه منطقه شهران مشخص نشده است، گفت: تلاش اصلی ما بر این بوده تا هر چه سریع‌تر شریانات حیاتی نظیر آب، برق، گاز و تلفن در این منطقه وصل شود.

اتاق خبر: قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران گفت:‌ اینکه برخی می‌گویند علت وقوع حادثه نشست زمین به دلیل فعالیت کارگاه مترو بوده،‌ هنوز اثبات نشده است.

وی افزود: برخی دیگر علت این حادثه را نشت آب، سپس ریزش زمین و وقوع این حادثه می‌دانند که این موضوع هم هنوز ثابت نشده است.

وی افزود: منابع محلی می‌گویند یک راننده لودر به داخل محل انفجار رفته تا لودر خود را از این منطقه خارج کند که سرنوشت این فرد نامعلوم است و تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر تکلیف این فرد مشخص شود.

وی گفت: آنچه مشخص بوده، این است که به دلیل وقوع این حادثه شریانات حیاتی قطع شده و با توجه به ماه رمضان و نیاز شهروندان به وصل شدن آب، برق و گاز، دستورات لازم داده شده تا هر چه سریع‌تر این شریانات وصل شود.

وی گفت: به هر تدبیر تلاش برای رفع مشکلات به وجود آمده از وقوع این حادثه و همچنین مشخص شدن علت تامه وقوع این حادثه در حال انجام است و هرگونه گمانه‌زنی در این خصوص فاقد اعتبار است.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید