Performancing Metrics

قانونی بودن پرداخت حقوق های میلیونی پزشکان | اتاق خبر
کد خبر: 352201
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 09:42
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه حقوق های میلیونی پزشکان بر اساس کارانه پرداخت می شود، گفت: پرداختی به پزشکان در راستای کارانه ای است که تعرفه آن دولتی بوده و قانونی است.

اتاق خبر: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درباره پرداخت های میلیونی در وزارت بهداشت، افزود: واقعیت آن است که حقوق دریافتی پزشکانی که عضو هیات علمی هستند همانند دریافتی سایر اعضای هیات علمی است و تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: جدای از بحث حقوق، یک دریافتی تحت عنوان کارانه ها نیز وجود دارد که بر اساس عملکرد پزشکان برای ویزیت بیمار یا تعداد اعمال جراحی به آنها داده می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم تصریح کرد: پرداخت این کارانه‌ها بر اساس تعرفه دولتی است که به میزان تعداد عمل‌های جراحی که پزشکان انجام می دهند مبالغی به عنوان کارانه به آنها پرداخت می شود.

وی یادآور شد: مبالغ این کارانه ها به صورت ثابت نیست و ممکن است دریک ماه پزشک فعالیت بیشتری داشته و بیمار زیادی را ویزیت یا تحت عمل جراحی قرار دهد و در ماه بعدی ممکن است این تعداد کاهش یابد لذا به میزان فعالیت پزشک کارانه افزایش یا کاهش پیدا می‌کند.

قاضی زاده هاشمی گفت: اینکه چند وقتی است فیش های حقوقی برخی از افراد منتشر شده و نشان از تخلفات گسترده دارد نتیجه فعالیت ثابت آنها است اما پرداختی به پزشکان تنها در قالب حقوق نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، گفت: پرداختی به پزشکان در راستای کارانه ای است که تعرفه آن دولتی بوده و براساس قانون شکل گرفته است.

طی روزهای اخیر در رسانه ها فیش های حقوقی منتشر می شود که از پرداختی های میلیونی در وزارت بهداشت خبر می دهد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید