Performancing Metrics

چرا بازیگران کودک در بزرگسالی حضور موفقی ندارند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 352320
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 17:00
شهرزاد عبدالمجید بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل عدم موفقیت بازیگران کودک در دوران بزرگسالی گفت.

به گزارش اتاق خبر، شهرزاد عبدالمجید بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بازیگرانی که در کودکی حضور موفقی در عرصه هنرهای نمایشی دارند اما نمی توانند این موفقیت را در بزرگسالی تکرار کنند و ناگزیر از صحنه حذف می شوند، گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایل اصلی وقوع چنین اتفاقی زمان فیلم برداری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی است که با زمان مدرسه رفتن و درس خواندن بچه ها تداخل می‌کند و خانواده‌ها با این موضوع مشکل دارند. 

وی ادامه داد: دلیل دیگر اینکه بچه‌ها به یکباره رشد می‌کنند و چهره شان عوض می‌شود که باعث می‌شود نتوانند کار کنند؛ همچنین سختی کار در محیط‌های سینمایی آن‌ها را اذیت می‌کند و تاب و توان زیادی می‌خواهد که در کنار رفتن این بچه‌ها بی‌تاثیر نیست. 

بازیگر «تب سرد» در بخش پایانی صحبت هایش درباره راهکار حفظ کودکان با استعداد در دنیای بازیگری عنوان کرد: ساخت فیلم‌های سینمایی که رده‌های مختلف سنی از خردسالی و نوجوانی تا میان سالی و پیری را در بر گیرد می‌تواند به حل این معضل کمک کند که متاسفانه تعداد این فیلم‌ها خیلی کم است. 

گفتنی است؛ شهرزاد عبدالمجید به تازگی در سریالی به نام «چارسو» به ایفای نقش پرداخته است که به زودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید