Performancing Metrics

دستگاه‌های نظارتی با گران فروشان مرغ برخورد کنند | اتاق خبر
کد خبر: 352370
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 21:10
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه عده‌ای قصد برهم زدن ثبات بازار مرغ را دارند، گفت: مرغ‌های دولتی از کیفیت بالایی برخوردارند و قیمت آنها برای مصرف کننده حداکثر ۵۱۰۰ تومان است.

اتاق خبر: علیرضا ولی در واکنش به افزایش قیمت مرغ در بازار و مطرح شدن مباحثی مبنی بر اینکه مرغ‌های دولتی از کیفیت پایینی برخوردار هستند و به همین دلیل مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرند، اظهارداشت:  مطرح شدن چنین مباحثی از سوی افراد غیر متخصص انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه  مرغ‌های شرکت پشتیبانی امور دام زیر نظر سازمان دامپزشکی کشور و بهترین متخصصان کشتار  و به صورت کاملا علمی و بهداشتی منجمد می‌شود، اضافه کرد: با توجه به کنترل‌هایی که بر روی این مرغ‌ها صورت می‌گیرد، می‌توان گفت کیفیت آنها از مرغ‌های تازه و منجمد موجود در بازار بسیار بالاتر است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است که خودشان مساله کیفیت مرغ‌های موجود در بازار را بررسی کنند و به نتیجه برسند.

ولی با بیان اینکه  شرکت پشتیبانی امور دام مرغ‌های خود را به قیمت ۴۵۰۰ تومان توزیع می‌کند، ادامه داد: این کالا باید حداکثر به قیمت ۵۱۰۰ تومان به دست مصرف کنندگان نهایی برسد.

وی با اشاره به اینکه مرغ‌های دولتی در تمام میادین میوه و تره بار تهران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایشگاه‌هایی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده است، عرضه می‌شود، گفت: ما از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از ۵ هزارتن مرغ در سراسر کشور توزیع کرده‌ایم، ضمن اینکه این توزیع همچنان ادامه دارد و حدود ۵۵ هزارتن ذخیره در این زمینه موجود است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد و کمبودی در این زمینه نیست، اظهارداشت: دستگاه‌های نظارتی باید با کسانی که در حق مردم اجحاف می‌کنند و به دنبال بی ثبات کردن شرایط بازار هستند، برخورد کنند.

ولی با بیان اینکه قیمت مرغ تا ۷ هزار تومان منطقی و بیش از آن نامعقول است، گفت: برخی خرده فروشی‌ها به دنبال ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار هستند.

این مقام مسئول دولتی درباره تاریخ انقضای مرغ‌های منجمد نیز افزود: تاریخ مصرف مرغ‌های عرضه شده به بازار بیش از ۳ ماه است، البته ممکن است در برخی استان‌ها این مرغ‌ها ۳ ماه تاریخ داشته باشند اما در اکثر نقاط کشور این عدد بیشتر از ۳ ماه است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید