Performancing Metrics

پرداخت پاداش به مشترکان برای استفاده از مولدهای اختصاصی | اتاق خبر
کد خبر: 352390
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 22:13
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی برای استفاده از مولدهای اختصاصی در پیک مصرف تابستان خبر داد.
اتاق خبر: مشترکین دیماندی اداری و تجاری می‌توانند با اعلام آمادگی مبنی بر مدیریت مصرف برق در ساعات اوج مصرف به صورت مکتوب همکاری خود را برای کاهش حداقل ۱۵ درصد از بار در روزهای محدود (زمان‌های مورد نیاز) و یا استفاده از مولد اختصاصی برای کاهش مصرف برق اعلام کنند.
در این زمینه مریم نامجو، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام ضوابط همکاری و نحوه پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی اداری و تجاری از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ گفت: در صورتی‌که مشترکین دیماندی اداری و تجاری از مولد اختصاصی خود برای تأمین بخشی از برق مصرفی در ساعات پیک استفاده کنند؛ شرکت برق به ازای هر کیلووات تولید برق مبلغ ۱۵۰۰ ریال و هزینه سوخت مصرفی (معادل ۴۰ درصد لیتر گازوئیل و یا ۲۵ درصد مترمکعب گاز به ازای هر کیلووات ساعت) پرداخت می‌کند.
به گفته وی علاوه بر پاداش استفاده از مولدهای اختصاصی در پیک مصرف، مشترکین دیماندی اداری و تجاری که با هماهنگی قبلی نسبت به تعدیل بار خود در زمان‌های مورد نیاز همکاری کرده‌اند از تخفیف در بهای دیماند (۱۰ برابر دیماند کاهش داده شده) و بهای انرژی (۱.۵ برابر قیمت انرژی صرفه‌جویی شده) نیز بهره‌مند خواهند شد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر نقش آموزش در مدیریت مصرف انرژی افزود: کارشناسان این دفتر و مناطق شرکت با حضور در سراهای محله و فرهنگسراها نسبت به آگاه سازی خانواده‌ها و شهروندان در زمینه رعایت کامل الگوی صحیح مصرف اقدام می‌کنند.
نامجو گفت: مدیران مناطق نیز مانند سنوات گذشته با حضور در مساجد محدوده جغرافیایی خود نسبت به تشریح کامل برنامه‌های شرکت در این زمینه اقدام و نمازگزاران را از آثار و پیامدهای مصرف نادرست انرژی و راهکارهای صحیح مصرف در این زمینه آگاه می‌کنند.
وی افزود: با توجه به همکاری این دفتر با موزه علوم، فنون و تحقیقات شهروندان می‌توانند با ارسال آثار مکتوب، صوتی و تصویری خود به این موزه، پس از داوری از جوایز ویژه این شرکت بهره مند شوند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه برپایی نمایش‌های خیابانی در اماکن پرتردد از جمله مترو و بوستان‌ها به‌منظور آشنایی مردم با ساعات اوج مصرف برق، استفاده صحیح از انرژی برق و همچنین برچسب انرژی از دیگر فعالیت‌هایی است که در تابستان سال جاری بصورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد:تمامی تلاش‌ها و اقدامات همکاران ما زمانی به درصد مطلوب خواهد رسید که همشهریان نسبت به رعایت الگوی صحیح مصرف اقدام و این فرآیندها را در خانواده و محل کار خود فرهنگ سازی و تسری دهند
نامجو همچنین در تشریح برنامه‌های توزیع برق تهران در تابستان سال جاری با اشاره به استمرار فعالیت‌های شاخص سال‌های گذشته اظهار کرد: این دفتر برنامه‌های خود را در سه بخش فرهنگ سازی، همکاری صنایع و همکاری ادارات به طور جدی دنبال می‌کند.
وی با اشاره به استقرار نرم افزار  مانیتورینگ بار  در سایت اینترنتی شرکت گفت: مشترکین صنعتی و مشترکین اداری می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت و استفاده از این نرم افزار رفتار بار خود را در ساعات مختلف شبانه روز مشاهده کنند که از این طریق می‌توانند نسبت به جایجایی بار مصرفی خود در طول شبانه روز اقدام کنند.
منبع:ایسنا
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید