Performancing Metrics

عزم فولکس واگن برای تولید ۳۰ خودروی الکتریکی | اتاق خبر
کد خبر: 352444
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 01:36
خودروساز بزرگ آلمانی و زیر مجموعه هایش تا سال ۲۰۲۵ قصد دارد بیش از ۳۰ محصول تمام الکتریکی را روانه بازار کند و پیش بینی میکند فروش خودروهای الکتریکی اش به دو تا سه میلیون دستگاه برسد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  caradvice ، فولکس واگن اهداف خود را برای تبدیل شدن به پیشتاز حرکت پایدار در صنعت خودرو در قالب « استراتژی ۲۰۲۵ » در هفته جاری مشخص نمود.

خودروی الکتریکی فولکس واگن

خودروی الکتریکی فولکس واگن

غول خودروساز آلمانی که شرکت هایی مانند آئودی، بنتلی، لامبورگینی، پورشه و اشکودا را تحت مالکیت دارد بر روی خودروهای الکتریکی باتری دار تمرکز کرده و آنطور که این شرکت اعلام کرده قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۳۰ مدل تمام الکتریکی و نیمه الکتریکی را روانه بازار کند.

خودروی الکتریکی فولکس واگن

خودروی الکتریکی فولکس واگن

در گزارشی که قبلا از سوی فولکس اعلام شده بود از تصمیم بر تولید ۲۰ مدل هیبریدی خبر میداد اما استراتژی ۲۰۲۵ تعداد محصولات الکتریکی را افزایش داده است. در حال حاضر خودروهای ای – آپ و ای – گلف به عنوان خودروهای تمام الکتریکی فولکس در بازار عرضه میشوند.

Audi-Q7-e-tron-charging

Audi-Q7-e-tron-charging

همچینین این شرکت و زیرمجموعه گسترده آن مدل های گوناگون هیبریدی را در دست عرضه دارند که شامل GTE هیبرید، گلف و پاسات هیبریدی میشود. آئودی به عنوان برند لوکس این مجموعه خودروهای ای-ترون، A3 و اس یو وی Q7 را به عنوان مدل های هیبریدی عرضه میکند و پورشه نیز در این خصوص کاین و پانامرای کوپه را در خط تولید دارد.

خودروی الکتریکی فولکس واگن

خودروی الکتریکی فولکس واگن

با این حال فولکس از تمرکز این شرکت بر مدل های تمام الکتریکی خبر داده که نشان از عزم این مجموعه برای تولید محصولاتی بدون آلودگی دارد. خودروهای تمام الکتریکی آینده این شرکت بر روی پلتفرم ماژولار MEB تولید خواهند شد که پیش از این کانسپت Budd-e در سال جاری بر روی آن معرفی شده است.

فولکس واگن اعتقاد دارد خودروهای الکتریکی حدود یک چهارم بازار را در دهه آینده به خود اختصاص میدهند و پیش بینی میکند محصولات الکتریکی این شرکت تا سال ۲۰۲۵ بین دو تا سه میلیون دستگاه فروش داشته باشند.

منبع : اخبار خودرو

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید