Performancing Metrics

بدون حمایت حزب جمهوریخواه هم پیروز می شوم | اتاق خبر
کد خبر: 352611
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 11:08
ترامپ:
دونالد ترامپ نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه آمریکا، ادعا کرد که حتی بدون حمایت این حزب نیز در انتخابات پیروز می شود.

اتاق خبر - به گزارش پایگاه اینترنتی «دهیل»، ترامپ در گفت وگویی با شبکه خبری «ان بی سی» که قرار است یکشنبه پخش شود، گفت: بسیار خوب است اگر جمهوریخواهان بتوانند وحدت خود را حفظ کنند اما من در هر صورت پیروز می شوم.
ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا بدون حمایت حزب جمهوریخواه می تواند پیروز شود، گفت: آنچه آشکار است اینکه من در انتخابات مقدماتی نیز بدون حمایت آنها پیروز شدم .
وی افزود: اعتقاد دارم که در هر صورت پیروز خواهم بود اما بهتر است که در کنار هم باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.
ترامپ روز شنبه همچنین در یک برنامه تبلیغاتی در «لاس وگاس» بار دیگر از آنچه ادامه مقاومت ها در برابر نامزدی او برای ریاست جمهوری از طرف حزب جمهوریخواه نامید انتقاد کرد و در این ارتباط افرادی مانند «جب بوش» فرماندار سابق فلوریدا و سناتور «تد کروز» را متهم کرد.
ترامپ روز شنبه همچنین درباره رقابت های حزب دموکرات گفت که برنی سندرز هنوز شکست را قبول نکرده و منتظر است تا علیه هیلاری کلینتون اعلام جرم شود .
وی افزود: سندر منتظر است تا «اف بی آی» کاری را که همه لازم می دانند علیه کلینتون انجام دهد.
این اظهارات ترامپ در حالی است که بنا به یک گزارش مجله تایم ، حزب جمهوریخواه به دنبال یافتن راهی برای جلوگیری از نامزدی ترامپ برای انتخابات است.
به نوشته تایم ، اعضای کمیته «مقررات کنوانسیون» حزب جمهوریخواه درصدد اعمال اصلاحاتی در قوانین هستند تا راهی برای شانه خالی کردن نمایندگان حزبی (دلیگت) از رای دادن به ترامپ پیدا کنند.
از سوی دیگر روزنامه «واشنگتن پست» نیز که پیش از این از تلاش دهها نماینده حزبی جمهوریخواه برای خودداری از تایید ترامپ خبر داده بود ، روز شنبه نوشت: انتخابات ماه نوامبر در حال تبدیل شدن به همه پرسی درباره ترامپ است و حزب جمهوریخواه از این وضعیت هراس دارد.
در همین حال نظرسنجی رویترز/ ایپسوس حاکی است که در پی تیراندازی بامداد یکشنبه گذشته در شهر اورلاندو فاصله ترامپ با کلینتون کاهش یافته است.
این نظرسنجی که روزهای دوشنبه تا جمعه انجام شده نشان می دهد که برتری کلینتون از حدود 14.3 درصد به 10.7 درصد کاهش یافته است.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید