Performancing Metrics

دو پروژه عمرانی دادگستری زنجان امسال به بهره برداری می رسد | اتاق خبر
کد خبر: 352754
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 12:16
معاون اداری، مالی و پشتیبانی دادگستری استان زنجان گفت: طبق برنامه زمان بندی شده این معاونت، دو پروژه عمرانی دادگستری زنجان حداکثر ظرف چهار ماه آینده به بهره برداری می رسد.

اتاق خبر: محمد بلباسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از این پروژه ها، ساختمان جدید شهر خرمدره و دیگری استخر ولایت زنجان است که تلاش می شود تا زودتر از برنامه پیش بینی شده برای بهره برداری، به بهره برداری برسد.
وی اظهار کرد: قوه قضائیه معاونت منابع انسانی را به تازگی تاسیس و در هر استان با سه اداره کل جذب و استخدام، نظارت و ارزیابی و آموزش، کار خود را شروع کرده است و امیدواریم تاثیر مثبت این چارت جدید در مجموعه نمایان شود.
بلباسی به بومی بودن کارکنان اشاره کرد و افزود: زنجان نخستین استان کشور است که بومی بودن کارکنان را در اولویت قرار داده و هم اکنون در سه حوزه قضایی طارم، چورزق و گرماب به طور کامل از کارمندان بومی منطقه استفاده می کند و مابقی حوزه های قضایی نیز در اولویت بومی سازی قرار دارد.
وی درباره جذب نیروی انسانی گفت: طی دو سال گذشته 33 قاضی و 68 کارمند در استان جذب دستگاه قضا شده اند و الان در بخش قضاوت مشکل نیروی انسانی نداریم.
سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان زنجان اظهار کرد: موضوعی طبیعی است که نصف مراجعان به دادگستری ناراضی باشند، چرا که حکم علیه وی صادر شده است، اما طبق نظرسنجی ها تا 80 درصد ارباب رجوعان از رفتار کارکنان ابراز رضایت دارند.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید