Performancing Metrics

عملیات گاز رسانی به 208 روستای استان زنجان در دست اجراست | اتاق خبر
کد خبر: 352759
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 12:22
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: 321 روستای این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی پیوسته و عملیات گازرسانی به 208 روستای دیگر نیز در دست اجراست.

اتاق خبر: به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سعید عسگریان با اعلام این مطلب افزود: طی دو ماهه اول امسال یک هزار و 111 مشترک شهری و روستایی جدید این شرکت جذب شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد گازرسانی و توسعه زیر ساخت ها و در بازه زمانی یادشده 662 مشترک در بخش شهری و 449 مشترک در بخش روستایی به مشترکان گاز این استان اضافه شدند که در مجموع این تعداد به 281 هزار و 811 مشترک رسید.
عسگریان افزود: در دو ماه اول امسال بیش از 88 کیلومتر شبکه گاز اجرا شده که مجموعه شبکه گذاری در استان به چهار هزار و 924 کیلومتر رسیده است.
وی با اشاره به آمار تفکیک بهره مندی مشترکان گاز استان در مدت یاد شده گفت: هم اکنون بیش از یک هزار مشترک خانگی و 96 مشترک عمومی و هشت مشترک صنعتی استان زنجان از مزایای گاز طبیعی برخوردارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان این که هم اکنون 987 واحد صنعتی با سوخت پاک در امر تولید و اشتغالزایی فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: رویکرد شرکت گاز این استان حمایت از صنایع تولیدی بوده و در این زمینه اهتمام ویژه ای دارد.

منبع: ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید