Performancing Metrics

تذکر کتبی 68 نماینده برای جلوگیری از ورود تروریست ها به کشور | اتاق خبر
کد خبر: 352780
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 23:09
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: 68 نماینده مجلس در تذکری کتبی خواهان جلوگیری از ورود تروریست ها به کشور شدند.

اتاق خبر - اکبر رنجبرزاده در پایان جلسه علنی روز یکشنبه گفت:‌ نادر قاضی پور و 67 نماینده مجلس در تذکری کتبی به رییس جمهوری،‌ وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کشور، اطلاعات و امورخارجه خواهان تسریع در برخورد قانونی با اقلیم کردستان عراق برای جلوگیری از ورود تروریست به داخل خاک کشور شدند.
در جلسه علنی امروز مجلس همچنین امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری شفاهی خواهان رسیدگی وزارت بهداشت و درمان، وزارت جهادکشاورزی و سازمان محیط زیست به معضل ریزگردها شد.
وی همچنین با اشاره به شایعه وجود فیش های چند صد میلیونی برخی از مدیران، خواستار رسیدگی به این موضوع و برقراری عدالت در پرداخت های دولتی شد.
قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس نیز باگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شریعتی و چمران خواستار حمایت مسئولین از صنایع و کشاورزان شمال کشور شد.
محمد تقی کبیری نماینده مردم خوی در تذکری شفاهی به وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایطی که تعدادی از معلمان پیش دبستانی چندین سال سابقه آموزشی دارند اجازه شرکت در آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی به آن‌ها داده نشده است که این جای سئوال دارد.
محمدحسن نژاد نیز در تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت منطقه آزاد ارس خواستار حل مشکلات این منطقه آزاد تجاری شد و اظهار داشت: افراد غیربومی به صورت ناعادلانه در این مناطق استخدام شده اند و حقوق میلیونی می گیرند و با انتقال سنوات خدمتشان بیت المال را مصرف می کنند.
عبدالله رضیان نماینده مردم قائم شهر گفت: بر اساس ادعای اداره کل غله استان مازندران به دلیل جوانه زدن گندم به خاطر بارندگی دو هفته پیش، حدود 2 هزار تن از گندم کشاورزان جویبار تحویل گرفته نشده و کامیون های کشاورزان باز گردانده شده است که این مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده است. انتظار می‌رود وزیر کشاورزی دستور فوری برای رفع این مشکل صادر کند.
نماینده مردم قائمشهر با اشاره به قهرمانی کشتی گیران ایرانی در مسابقات جهانی آمریکا گفت: در شرایطی که 5 نفر از این قهرمانان در حوزه انتخابیه بنده بوده اند متاسفانه سالن های ورزشی وضعیت نامطلوبی دارد و باید وزارت ورزش توجه لازم را در این باره به عمل آورد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید