Performancing Metrics

حیدری: می‌خواهم در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم | اتاق خبر
کد خبر: 352835
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 04:09
با عذرخواهی از هواداران استقلال بخاطر نتایج فصل گذشته
مدافع هافبک استقلال می گوید به دنبال خداحافظی از دنیای فوتبال با لباس این تیم است. او ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال بخاطر کسب نتایج فصل گذشته ابراز امیدواری کرد که با حضور منصوریان در استقلال، در لیگ آینده و لیگ آسیا موفق‌تر از قبل ظاهر شوند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خسرو حیدری بعد از ثبت قراردادش در هیات فوتبال با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته دو ساله با استقلال قرارداد امضا کردم و امسال توافق کردیم که در سال جاری هم در خدمت استقلال باشم.

او افزود: بعد از جلسه با افشارزاده باشگاه پیشنهاد کرد تا دو سال دیگر قراردادم را تمدید کنم و چون خودم هم دوست داشتم که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم، این پیشنهاد را قبول کردم. یک روز در تیم جوانان استقلال فوتبالم را آغاز کردم و حالا دوست دارم از همین جایی که شروع کردم، فوتبالم را به پایان برسانم.

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به سوالی درباره نتایج سال گذشته این تیم و اینکه چه صحبتی با مردم درباره نتایج فصل گذشته دارد، بیان کرد: اول از هواداران بابت آن نتایج عذرخواهی می‌کنم. ما در هر دو جام مدعی بودیم و فکر می‌کنم اینکه در فینال جام حذفی حضور داشتیم انگیزه لیگ ما را کمتر کرد. یعنی ما می‌دانستیم که یک جام دیگر هم وجود دارد. آقای مظلومی هم تلاش خود را سال گذشته انجام داد و او هم خیلی دوست داشت تا ما نتیجه بگیریم و حداقل یک جام کسب کنیم. بازهم از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با آقای منصوریان که از جنس استقلال هستند بتوانیم در پلی‌آف آسیا موفق باشیم و در لیگ و جام حذفی هم به نتیجه برسیم. منصوریان با انگیزه بالایی به استقلال آمده و او سال‌ها در استقلال بازیکن بوده و حالا با انگیزه زیاد به دنبال تکرار موفقیت‌هایش در استقلال در قامت مربیگری است.

حیدری در پایان و در پاسخ به این سوال که چند سال است در استقلال توپ می‌زند و نظرش راجع به جدایی طالبلو، عمران‌زاده و برهانی از استقلال چیست، گفت: من هفت سال است که در استقلال هستم. درباره سوال دوم هم باید بگویم که جدایی برای هر بازیکنی پیش می‌آید و یک روزی همه ما از استقلال می‌رویم. با این حال نمی‌توان از زحمات این سه بازیکن چشم پوش کرد. آرش، حنیف و وحید دوستان صمیمی من هستند و سال‌ها برای استقلال افتخار آفرینی کردند. امیدوارم هرجا که هستند موفق باشند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید