Performancing Metrics

۳۰۰ میلیون خمس و زکات کشاورزان بروجردی جمع آوری شد | اتاق خبر
کد خبر: 352855
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 05:51
دبیر شورای زکات شهرستان بروجرد از جمع آوری ۳۰۰ میلیون ریال خمس و زکات از کشاورزان در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

اتاق خبر: حجت الاسلام سعیدی مطلق عصر یکشنبه در جلسه شورای زکات شهرستان بروجرد گفت: شورای زکات بروجرد نسبت به سایر شهرهای استان در راستای ترویج فرهنگ و جمع آوری زکات رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برای ترویج این فرهنگ دینی و دعوت از کشاورزان به فریضه انفاق در طول سه ماهه نخست امسال حدود ۱۵۰۰ کیسه مخصوص زکات و ۲ هزار برشور فرهنگی توزیع شده است.

دبیر شورای زکات بروجرد سرکشی از ۲۰ پروژه روستایی و پخش برنامه سلام آبادی در زمینه ترویج فرهنگ زکات را از برنامه های دیگر این شورا برشمرد و افزود: در کنار برنامه های فرهنگی ۳۵ مبلغ بطور مداوم کار تبلیغ در روستاها را برعهده دارد.

حجت السلام سعیدی مطلق افزود: نصب ۲۲ بنر در مسیر جاده بروجرد به خرم آباد و مسیرهای روستایی، برگزاری مسابقه زکات با همکاری رادیو بروجرد، ترویج فرهنگ زکات در مدارس بخش اشترینان و مرکزی، توزیع یک هزار جلد حدیث درخصوص زکات از طریق اداره تعاونی روستایی از برنامه های ترویج فرهنگ زکات بوده است.

وی نامگذاری ۴۰ میدان و بلوار در روستاها را از دیگر برنامه های ترویج شورا زکات برشمرد و گفت: در آینده ای نزدیک با همکاری شهرداری یکی از میادین و یا بوستان های بروجرد به نام زکات نامگذاری خواهد شد.

دبیر شورای زکات از حمایت ۱۰۰ خیر از مستمندان و نیازمندان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمامی ادارات و ارگان ها میتوانند با شناسایی افراد خیر و نیکوکار شورای زکات را در راستای برنامه های فرهنگی و اجتماعی، کمک و یاری رسانی به روستاها و مناطق محروم و افراد نیازمند یاری نمایند.

وی افزود: امسال با همکاری ادارات نسبت به جمع آوری فطریه اقدام و بحساب شورای زکات استان واریز خواهد شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید