Performancing Metrics

ماشین سازی را به خاطر خاطرات خوبم در تبریز انتخاب کردم | اتاق خبر
کد خبر: 352864
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 06:25
دقیقی:
مهاجم جدید ماشین سازی تبریز می‌گوید دلیل انتخاب این تیم خاطرات خوبی بوده که در شهر تبریز به دست آورده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید دقیقی در پاسخ به این سوال که چرا به تیم ماشین‌سازی تبریز پیوسته است، گفت: فصل گذشته نیم فصل اول را در گسترش فولاد پشت سر گذاشتم. به دلیل یکسری مشکل تحصیلی و شخصی دو ماه نتوانستم با این تیم تمرین کنم و در نهایت با مشورت کمالوند به دنبال فضای جدیدی رفتم. همان زمان چند پیشنهاد لیگ برتری از جمله راه‌آهن، ملوان و پدیده را داشتم که خیلی برایم خوب نبود. از لیگ یک هم چند پیشنهاد داشتم که یکی از آنها تیم خوب مس کرمان بود. در این تیم هفت گل زدم و چهار پاس گل دادم. در پایان فصل هم بهترین بازیکن تیم از نظر تماشاگران لقب گرفتم. هر چند که حضورم در کرمان یک تلخی هم داشت و آن هم صعود نکردن به لیگ برتر بود. شهر کرمان استحقاق داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد.

او اضافه کرد: بعد از پایان فصل گذشته چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ یک و لیگ برتری داشتم ولی چون پنج، شش سال از دوره 12، 13 ساله فوتبالم را در تبریز پشت سر گذاشته بودم خواستم بار دیگر به این شهر بروم. من در شهرداری تبریز به تیم ملی دعوت شدم و با پیراهن تیم ملی گلزنی کردم. با تراکتورسازی قهرمانی جام حذفی را جشن گرفتم و در گسترش فولاد هم بازی کردم. حالا هم خوشحالم که به ماشین‌سازی آمدم و می‌خواهم دوران خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم.

مهاجم جدید ماشین‌سازی تبریز در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این با رسول خطیبی کار کرده است یا نه، عنوان کرد: خیر با آقای خطیبی کار نکرده بودم. البته دو بار تا آستانه پیوستن به گسترش فولاد و تراکتورسازی در زمان هدایت ایشان رفتم ولی به دلایلی این اتفاق نیفتاد. رسول خطیبی مربی توانمندی است و می‌تواند توانایی‌هایش را اثبات کند. زمانی که 18 سال داشتم خطیبی در سپاهان بود و در یک بازی تیم ملی دانشجویان از بازی من خوشش آمد و خواست مرا به سپاهان ببرد. از همان زمان دوستی قدیمی با او دارم و افتخار می‌کنم که در کنار او به قدیمی‌ترین تیم شهر تبریز پیوسته‌ام. همه ما باید همت کنیم تا نام ماشین‌سازی بار دیگر در سطح اول فوتبال ایران بدرخشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید