Performancing Metrics

رویای قهرمانی را در سر داریم | اتاق خبر
کد خبر: 352873
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 06:37
مسی:
مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از صعود به نیمه نهایی کوپا تاکید کرد تیمش رویای قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را در سر دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آرژانتین بامداد امروز (یکشنبه) در کوپا آمه‌ریکا چهار بر یک ونزوئلا را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. لیونل مسی در این بازی یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. او به رکورد گلزنی گابریل باتیستوتا در تیم ملی آرژانتین رسید.

مسی پس از بازی گفت: خوشحالم که توانستیم با رکورد باتیستوتا مساوی کنم ولی ما به فکر رسیدن به فینال و فتح کوپا هستیم.

مهاجم بارسلونا افزود: با غلبه بر ونزوئلا، یک قدم دیگر به سمت قهرمانی برداشتیم. همچون بازی های دیگرمان در این رقابت ها، خوب بازی کردیم. تنها 15 الی 20 دقیقه، بازی در اختیار تیم حریف بود. شخصیت تیمی آرژانتین را دوست دارم همیشه می خواهیم با برتری بازی خود را به پایان برسانیم.

تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل و کوپا آمه‌ریکا 2015 شیلی به فینال رسید اما از فتح جام ناکام ماند. ستاره این تیم در این باره نیز اظهار کرد: رسیدن به دو فینال پیاپی آسان نیست. همیشه خواهان قهرمانی هستیم اما باید عملکردمان را بهتر کنیم تا بتوانیم به هدفمان دست بیابیم. 

آرژانتین در نیمه نهایی باید به مصاف آمریکا میزبان برود. بازیکن شماره 10 آلبی سلسته در این رابطه گفت: تیم سرسختی هستند. فیزیکی و خیلی خوب بازی می کنند. حریف سختی خواهد بود. باید همچون بازی های گذشته از ابتدا خوب کار کنیم. در حال پیشرفت هستیم و باید به این روند ادامه دهیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید