Performancing Metrics

نظامی روسی مانع اجرای عملیات انتحاری بین سوری ها کشته شد | اتاق خبر
کد خبر: 352878
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395 - 06:58
یک نظامی روسیه که مانع ورود خودرو تروریست انتحاری به محل توزیع کمک های انسانی در سوریه شده بود، جان خود را از دست داد.

اتاق خبر - وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: یک نظامی روس هنگام توزیع کمک های انسانی، بر اثر حمله تروریست ها در سوریه کشته شد.
بنا به اعلام این وزارت خانه، گروهبان آندره تیموشنکوف در صدد بستن راه خودرو حامل تروریست انتحاری در یکی از مناطق استان حمص برآمد که در حال نزدیک شدن به محل استقرار کاروان کمک های انسانی بود و توانست از رسیدن خودرو به محل توزیع کمک های انسانی جلوگیری کند، ولی جان خود را از دست داد.
آخرین مورد کشته شدن نظامی روسیه روز جمعه گزارش شده بود.
به گفته سخنگوی مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه مستقر در پایگاه حمیمم، یک سرباز روسی مجروح شده در استان حمص، که در بیمارستان نظامی مسکو بستری شده بود.درگذشت.
سوم آذر ماه سال گذشته نیز یک خلبان روس پس از سرنگونی هواپیمای خود با شلیک موشک جنگنده ترکیه در حریم هوایی سوریه و در حالیکه با چتر بیرون پریده بود با تیراندازی تروریست ها به قتل رسید.
همان روز نیز یک سرباز روسیه حاضر در عملیات جستجوی خلبان روسی نجات یافته از هواپیمای ساقط شده بر اثر تیراندازی تروریست ها در استان لاذقیه جان خود را از دست داد.
حدود سه ماه پیش هم یک افسر روس که ماموریت هدایت بمباران های هوایی روسیه علیه مراکز تحت کنترل داعش را در تدمر برعهده داشت در این منطقه کشته شد.

ایرنا

۹۴۱۱۰

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید