Performancing Metrics

۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تریاک در ۴۸ ساعت گذشته کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 353153
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 04:53
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲تن و ۸۰۰کیلوگرم تریاک در دوعملیات پلیسی در۴۸ ساعت گذشته خبرداد وگفت: در این عملیات ها، یک تن و ۵۲۰ کیلوگرم تریاک از تریلی حامل برنج درزاهدان کشف شد.

به گزارش اتاق خبر، سردار حسین رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان به یک دستگاه تریلی که در سطح شهر در حال تردد بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، خودرو دارای پلمپ از گمرگ شهرستان میرجاوه است؛ با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده ظن مأموران بیشتر و خودرو جهت بررسی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با حضور عوامل گمرک، تریلی فک پلمب و در بازرسی از آن یک تن و ۵۲۰ کیلوگرم تریاک که در بین بیش از ۲۰ تن برنج خارجی به صورت ماهرانه بسته بندی شده بود، کشف شد.

سردار رحیمی در ادامه از کشف ۸۱۰ کیلوگرم تریاک در عملیات دیگری در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقدار قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از خودروهای تیزرو از منطقه "سراوان" بلافاصله تیم های تخصصی از پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی، ساعت ها تلاش، پیگیری و پایش منطقه پس از شناسایی دقیق مکان جابه جایی و اجرای کمین در محل تردد قاچاقچیان، خودروی حامل مواد را که یک دستگاه تویوتا بود، شناسایی که سرنشینان خودرو به محض دیدن پلیس اقدام به تیراندازی کردند.

وی گفت : پس از درگیری شدید مسلحانه و هجمه آتش پلیس در نهایت سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیدند و قصد فرار داشتند که خودرو آنها پس از مسافتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی ۸۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی مسلح را دستگیر کردند.

سردار رحیمی با اشاره به چند عملیات نیروی انتظامی در شهرستان های ایرانشهر، زاهدان و زابل، گفت: مأموران انتظامی در این شهرستان ها نیز موفق شدند مقدار ۴۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید