Performancing Metrics

برانکو: تربیتم اجازه نمی‌دهد بیشتر درباره این موضوع حرف بزنم | اتاق خبر
کد خبر: 353207
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 07:54
هیچگاه ناکامی تیمم را گردن کسی نینداختم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد. او تاکید کرد که که هدفش پرسپولیس است و دوست دارد که مربی باشگاه بماند. برانکو گفت که او مشکلی ندارد و مشکلات دیگران نیز به او مربوط نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از جلسه با علی‌اکبر طاهری درباره صحبت‌های کی‌روش اظهار کرد: من باید یک مسئله را روشن کنم. تیم ملی ایران مهم‌ترین مسئله برای همه ماست. پرسپولیس و کادر فنی‌اش که در راس آن من هستم همیشه و همچنان از تیم ملی حمایت می‌کنیم.  خود من به طور خاص و ویژه روی تیم ملی حساس هستم چون 5 سال سرمربی تیم ملی ایران بوده‌ام و وقتی هم از ایران رفتم همان موقع گفتم که باز خواهم گشت و در باشگاه‌های ایرانی فعالیت خواهم کرد.

وی افزود: همچنان الان هم در خدمت فوتبال ایران هستیم و تلاش می‌کنیم بازیکنان‌مان را هرچه بهتر آماده کنیم تا به تیم ملی خدمت کنند. آن چیزی که همه می‌دانند این است که بدون باشگاه خوب و با کیفیت نمی‌شود تیم ملی خوب و باکیفیت داشت. ما در پرسپولیس تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم و نتایج بهتری بگیریم و این نتایج در آسیا هم خوب باشد. اگر به خاطر داشته باشید هرگز من ناکامی‌های تیم را به گردن کسی نینداختم و اگر هم باختیم و نتیجه خوبی نگرفتیم هیچ کس را مقصر ندانستم. نه مدیرعامل باشگاه و نه بازیکنان و نه حتی داوران را مقصر باخت‌هایمان ندانستیم. بلکه به این نگاه کردم که چطور اشتباه‌هایمان را جبران کنیم. واقعا الان نمی‌دانم مشکل کجاست؟

او درباره اینکه در برهه‌ای قرار بود به عنوان سرمربی تیم ملی مشغول شود گفت: من به ایران آمدم که کار کنم و دانشم را در اختیار توسعه فوتبال ایران بگذارم. اگر یادتان باشد قبل از عید نوروز من و طاهری بیانیه‌ای دادیم که من قراردادم را دو ساله تمدید کرده‌ام و اهداف مشخصی را در پرسپولیس داریم. نشان دادم که هدفم چیست و دوست دارم که مربی باشگاه بمانم و بازیکنان باشگاه را آماده کنم. اگر کسی مشکلی دارد این‌ها به من مربوط نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس افزود: بهترین داور و حکم هواداران هستند. آن‌ها هستند که می‌توانند همه چیز را تشخیص دهند. آن‌ها در آخرین بازی نشان دادند که چقدر پرسپولیس را دوست دارند. من یک بار دیگر از هواداران تشکر می‌کنم و از اینکه نتوانستیم شادی قهرمانی را به آن‌ها هدیه کنیم خودم غمگین‌ترین آدم دنیا می‌شوم. امیدوارم که همچنان در این فصل و فصل آینده روز به روز خبرهای خوبی بشنویم و نتایج خوبی بگیریم. من از یک محیط دیگر و با تربیت متفاوت به ایران آمده‌ام و تربیتم به من اجازه نمی‌دهد که بیش از این درباره این مسائل صحبت کنم.

او درباره اینکه کی‌روش گفته در صورت نتیجه نگرفتن تیم ملی او مقصر است گفت: اگر کی‌روش گفته، حتما ما مقصر هستیم.

وی درباره جلسه با طاهری هم گفت: ما هر روز با هم جلسه داریم و امروز درباره لباس و مسائل مختلف صحبت کردیم. سعی می‌کنیم روز به روز کیفیت باشگاه را بالا ببریم چون به ورزشگاه جدید رفته‌ایم و سعی می‌کنیم روز به روز شرایط را بهبود ببخشیم.

برانکو درباره کاوه رضایی هم گفت: او بازیکنی است که در استقلال بازی می‌کند و ما هم یک مهاجم خوب جذب می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید