Performancing Metrics

افتتاح پردیس تئاتر خاوران | اتاق خبر
کد خبر: 353218
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 08:44
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از بهره برداری پروژه پردیس تئاتر حرفه‌ای شهر تهران (خاوران) بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، علیرضا جعفری با اشاره به ویژگی های پروژه تئاتر حرفه ای خاوران گفت: این مرکز بزرگ‌ترین مرکز تئاتر حرفه‌ای ایران است که در جنوب شرقی تهران و در نزدیکی فرهنگسرای خاوران ساخته شده است. مساحت این مکان فرهنگی ۲۷ هزار و ۹۶۰ مترمربع است و با زیربنای ۱۸ هزار و ۱۸۲ مترمربع جنب فرهنگسرای خاوران قرار دارد.

وی با تاکید بر پیشرفت صد در صدی پروژه مرکز تئاتر حرفه ای خاوران عنوان کرد: این مرکز فرهنگی و سالن تئاتر با تجهیزات و امکانات گسترده به منظور رفع نیاز هنرمندان به مرکز حرفه ای و نیاز مناطق جنوب شهر به اماکن فرهنگی و هنری در منطقه ۱۵ احداث شده است.

جعفری با اشاره به امکانات و تجهیزات پردیس تئاتر خاوران اظهار کرد: مرکز مذکور دارای یک سالن اصلی با گنجایش هزار نفر، ۴ سالن نمایش تجربی با گنجایش ۱۵۰ نفر و یک سالن نمایش تئاتر عروسکی با ظرفیت ۱۲۰ نفر است.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی افزود: همچنین این مرکز مجهز به سالن نمایش سینما و آمفی تئاتر، امکانات اجرای کنسرت های بزرگ موسیقی، کارگاه ساخت دکور و خیاطی، سالن های تمرین، اتاق گریم، امکانات برای برگزاری تئاتر موزیکال، تئاتر سنتی، کتابخانه تخصصی، سایت اینترنت، گالری ها و مکان هایی تفریحی چون رستوران، فروشگاه، سالن بازی کودکان و غرفه های فروش محصولات فرهنگی است.

جعفری در پایان با اشاره به زمان بهره برداری از ابر پروژه پردیس تئاتر خاوران بیان کرد: قرار است تا پس از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان فرهنگی کشور شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

منبع: مهر

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید