Performancing Metrics

پرویز فلاحی پور: از تهیه کننده "آرام می‌گیریم" شکایت می کنم | اتاق خبر
کد خبر: 353300
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 15:24
بازیگر تلویزیون و سینما با اعلام توقف در ساخت سریال جدید روح الله سهرابی خبر از عدم دریافت مطالبات مالی خود داد.

به گزارش اتاق خبر، پرویز فلاحی پور بازیگر تلویزیون و سینما  با ابزار گلایه از تهیه کننده سریال "آرام می گیریم"، خاطرنشان ساخت: متاسفانه وضعیت تولید این مجموعه تلویزیونی نامشخص است و فیلمبرداری این اثر مجددا قطع شده است.

 
وی در همین رابطه اضافه کرد: سال گذشته با تهیه کننده این سریال قراردادی به مبلغ 30 میلیون تومان انعقاد کردم و فیلمبرداری این اثر اغاز شود. ولی اتفاقاتی که در پشت صحنه رخ می داد، موجب شد که 4 الی 5 روز در ماه مقابل دوربین ظاهر شویم، این رویه تا اواخر بهمن ماه ادامه داشت.
 
این بازیگر با اعلام اینکه تهیه کننده این اثر تخفیف 7 میلیون تومانی از وی دریافت کرده است، خاطرنشان ساخت: متاسفانه اسفند سال گذشته قرار بود، بخشی از دستمزد خود را دریافت کنند که این اتفاق برای من حداقل رخ نداد، واقعا قصد داشتم که رئیس سابق صداوسیما محمد سرافراز را در جریان قرار دهم که سمت خود را ترک کردند و فعلا متنظر گذر زمان هستم تا ببینم چه اتفاقی در این خصوص رخ می دهد اگر موفق به دریافت مطالبات مالی خود از سازندگان "ارام میگیریم" نشوم، از انها شکایت خواهم کرد.
 
روح ا.. سهرابی که دو سال قبل فیلمی با پس زمینه اثرات جنگ با عنوان “خاکستر و برف” را کارگردانی کرده بود و البته هنوز هم فرصتی برای اکران این فیلم نیافته در سالهای اخیر به عنوان قائم مقام انجمن دفاع مقدس فعالیت داشت.
 
سهرابی از اوایل دی ماه امسال سریالی با عنوان “آرام می گیریم” را کلید زد؛ سریالی ۴۲ قسمتی که درونمایه ای خانوادگی داشت و متن اش با محوریت به تصویر کشیدن مشکلات برآمده از زیاده خواهی در زندگی آدمیان نگاشته شده بود.
 
با این حال تولید این سریال حدودا دو ماه بعد از آغاز فیلمبرداری متوقف شد. درباره این توقیف دلایل بسیاری ارائه شد؛ از کمبود بودجه موردنیاز برای کار گرفته تا کیفیت پایین فیلمنامه ای که سهرابی دستمایه کار کرده بود. همچنین پس از عید نوروز پیش تولید سریال "ارام می گیریم" مجددا آغاز شد که با تصویربرداری بخشی از صحنه، مجددا فیلمبرداری فیلم متوقف شد.
منبع:برنا
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید