Performancing Metrics

قلعه‌نویی با مطالعه بازیکن جذب کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 353578
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 08:00
ایران‌پوریان:
مدافع تیم تراکتورسازی می‌گوید قلعه‌نویی بدون مطالعه دست به جذب بازیکن نزده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد ایران‌پوریان درباره آخرین وضعیت خودش و تیم تراکتورسازی تبریز گفت: دو سه روز پیش بود که قراردادم را با تراکتورسازی تمدید کردم و البته قبل از آن هم گفته بودم که اولویت اول و آخرم تراکتورسازی است. اینکه کمی دیر قراردادم را تمدید کردم به دلیل حضورم در خارج از کشور بود و به محض برگشتن به ایران قرارداد خود را با این تیم تمدید کردم. درحال حاضر تیم ما در دو نوبت تمرینات خود را برگزار می‌کند و امیدوارم همین روند را بتوانیم ادامه دهیم و در لیگ به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به انتقاداتی که از قلعه‌نویی بابت جذب بازیکنان اصطلاحا پا به سن گذاشته شده می‌شود، چیست، بیان کرد: من این را می‌دانم که امیر قلعه‌نویی مربی بزرگ و پخته‌ای است. او هرکاری که می‌کند با مطالعه انجام می‌دهد و مطمئنا بازیکنانی که به تراکتورسازی آمده‌اند هم با مطالعه جذب شده‌اند و باید از آنها حمایت شود تا بتوانند کارایی خود را نشان دهند.

مدافع سمت راست تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به حضور سه تیم تبریزی در لیگ برتر چیست، عنوان کرد: مطمئنا برای تبریز افتخار بزرگی است که سه تیم این شهر در لیگ برتر هستند. این مسئله می‌تواند به فوتبال این شهر کمک کند. آنها چند سال است در فوتبال سرمایه گذاری کرده‌اند و نتیجه آن را می‌بینند. شما می‌بینید که چقدر بازیکن بومی در این سه تیم حضور دارند و خود این مسئله به جذابیت‌های لیگ اضافه می‌کند.

ایران پوریان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد، بیان کرد: نفراتی که در تراکتورسازی حضور دارند، فوتبالیست‌های بزرگی هستند که هدف بزرگی دارند. آنها می‌توانند یک جام را به هواداران تراکتورسازی هدیه دهند. ما تلاش خود را می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. از الان نمی‌توان گفت که ما قهرمان می‌شویم ولی می‌توانیم این قول را بدهیم که برای شادی دل هواداران همه تلاش خود را می‌کنیم.

انتهای پیام /

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید