Performancing Metrics

من استقلالی‌ هستم | اتاق خبر
کد خبر: 353596
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 09:33
کنعانی‌زادگان:
مدافع استقلال می‌گوید دو سال پیش با علیرضا منصوریان برای پیوستن به این تیم توافق کرده بوده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین کنعانی‌زادگان خرید جدید استقلال بعد از تمرین عصر سه‌شنبه آبی‌های پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: حواشی انتقال من به استقلال از طرف تیم مقابل ایجاد شد. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و دو سال پیش با منصوریان برای استقلال به توافق رسیده بودم. من فوتبالم را از استقلال ماهشهر شروع کردم و بعد از آن در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی کردم و بعد هم به پرتغال رفتم. در نهایت هم در ملوان توپ زدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد در اینستاگرامش عکس‌های قرمز را برداشته و آن‌ها را آبی کرده گفت: اصلا چنین چیزی نیست و این‌ها فتوشاپ است.

مدافع جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا عرق به پیراهن از بین رفته گفت: نه من شخصا استقلالی هستم و این تیم را دوست دارم.

او درباره مذاکراتش با پرسپولیسی‌ها گفت: من دو و نیم فصل با پرسپولیس قرارداد داشتم و فکر می‌کردم در این تیم می‌مانم. یعنی قرار است در این تیم بمانم. ولی سازمان لیگ به من گفت قرارداد ندارم به همین علت به پرسپولیسی‌ها گفتم فکر می‌کنم و در نهایت استقلال را انتخاب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به پرسپولیسی‌ها گفته بوده به دنبال کاپیتانی این تیم است، بیان کرد:‌ از این حرف‌ها خنده‌ام می‌گیرد. نمی‌دانم از کجا این حرف‌ها درمی‌آید. چنین چیزی صحت ندارد. من فقط به آن‌ها گفتم که با پرسپولیس قراردادی ندارم.

کنعانی زادگان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی‌ها او را تهدید به شکایت کرده‌اند، گفت: تهدید به شکایت بود ولی به آن اهمیت ندادم چرا که تمرکزم روی استقلال است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید