Performancing Metrics

نگرانی از مسموم کردن آب توسط صهیونیست ها مناطق فلسطینی را فرا گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 353656
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 13:34
روستاهای فلسطینی واقع در اطراف شهرک های صهیونیست نشین، به دنبال فتوای یک خاخام صهیونیست که مسموم کردن آب شرب فلسطینیان توسط شهرک نشینان را مباح دانسته، با شرایط سخت و نگران کننده ای روبه رو هستند.

اتاق خبر - به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، فلسطینیان با محکوم کردن این اقدام و هشدار نسبت به عواقب آن، خواستار حمایت جامعه جهانی از خود در برابر این اقدام شدند.
در شهرک «بیتا» واقع درجنوب نابلس و اطراف آن، شهرک نشینان عرصه را بر فلسطینیان تنگ کرده و با آب دزدی از فلسطینیان دو باره آن را به خودشان می فروشند تا جایی که این خاخام صهیونیست با انگیزه کشتار و پاکسازی نژادی خواستار مسموم کردن آب شرب فلسطینان شده است.
درخواست حمایت بین المللی از فلسطینیان دیگر یک مانور سیاسی نیست، برخی می گویند این درخواست یک ضروت اجتناب ناپذیر در برابر شهرک های صهیونیست نشین است.
مصطفی البرغوثی دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین با بیان این که ما از تهاجم بربریت توسط رژیم صهیونیستی سخن می گوییم افزود: رژیم صهیونیستی از این تصمیم خود جز با مقاومت و اعمال تحریم بر این رژیم دست برنخواهد داشت و آنچه وجود دارد تمایل بیشتر این رژیم به سمت فاشیسم، یهودی سازی و ضمیمه کردن اراضی فلسطین است.
بیش از 700 هزار صهیونیست نشین در بیش از 400 شهرک در کرانه باختری و قدس زندگی می کنند.
این در حالی است که انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن آغاز شد.
از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، 213فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید