Performancing Metrics

قیمت‌گذاری گوشت در اردبیل لغو شود | اتاق خبر
کد خبر: 353779
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 21:14
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خواستار لغو قیمت‌گذاری گوشت قرمز در استان شد.

اتاق خبر: حسین نجف زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران قیمت‌گذاری را یکی از موانع کیفی سازی گوشت توزیع شده در بازار دانست.

وی افزود: با وجود اینکه قیمت گوشت در اردبیل از برخی استان‌ها پایین‌تر است اما در مقابل کیفیت گوشت نیز پایین است و بازرسی‌های بهداشتی نشان می‌دهد ذبح گوشت حیوان ماده و یا پیر به کررات وجود دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اذعان به اینکه منطقه مغان یکی از مراکز اصلی پرورش دام کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: متأسفانه در مقابل گوشتی که در بازار عرضه می‌شود از کیفیت لازم برخوردار نیست.

نجف زاده با تأکید به اینکه به صورت معدود گوساله نر ذبح می‌شود، اضافه کرد: در صورتی که موضوع قیمت‌گذاری لغو شود قصابی که گوشت کیفی دارد می‌تواند قیمت بالاتری را در نظر بگیرد.

وی تأکید کرد: این موضوع نه تنها موجب نابه سامانی نخواهد شد بلکه گوشت در بازار متناسب با اقتصاد خانواده‌ها و متناسب با نیاز آن‌ها توزیع می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: هم اینکه گوشت گوساله در تهران ۴۷ هزار تومان در هر کیلو قیمت خورده و در اردبیل ۲۲ هزار تومان به فروش می‌رسد در حالی که کیفیت گوشت تهران به مراتب بیشتر است.

نجف زاده در خصوص طرح لیبل گذاری و مشخص شدن زمان ذبح، جنسیت دام و سایر اطلاعات بر اساس آن اضافه کرد: متأسفانه این موضوع بازدارنده نیست و باید اجازه قیمت شناور را به بازار داد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید