Performancing Metrics

سکوت صداوسیما و بلاتکلیفی پخش مسابقات یورو 2016 | اتاق خبر
کد خبر: 353859
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 02:27
«شکایت شبکه قطری از تلویزیون ایران به دلیل پخش بدون اجازه رقابت‌های یورو 2016» خبری است که از روز گذشته در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و تاکنون پاسخی رسمی را از سوی مسوولان صداوسیما به همراه نداشته است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، انتشار این خبر در روزهای اخیر ادامه‌ی پخش مسابقات یورو 2016 را که به مرحله‌ای حساس‌تر رسیده، تاکنون در هاله‌ای از ابهام قرار داده است و علاقمندان فوتبال را با این پرسش جدی مواجه می‌کند که آیا می‌توانند همچنان ادامه‌ی پخش این بازی‌ها را از تلویزیون خودشان شاهد باشند؟

همچنین برخی مخاطبان از شهرهای مختلف کشور گزارش کرده‌اند که در شهرستان آنها فوتبال‌های جام ملت‌های اروپا پخش نمی‌شده و به جای آن از شبکه سه مسابقه موتورسواری در حال پخش بوده است!

این مشکل از سوی هموطنانمان به ویژه در شهرهای کوچک‌تر گزارش شده است. طبق گزارش‌های مردمی در برخی شهرها با آنتن معمولی نیز شبکه سه، فوتبال پخش نمی‌کرده است.

اما در پی درخواست‌های مردم برای رسیدگی سریع مسوولان مربوطه برای رفع مشکلات احتمالی و یا توضیح و راهنمایی مناسب، خبرنگار ایسنا این پرسش کاربران را از بخش‌های مختلف صداوسیما جویا شد که برخی از این بخش‌ها اعلام پاسخ رسمی را به تاخیر انداختند و برخی دیگر هم اینگونه عنوان کردند که پاسخ به این پرسش به آنها مربوط نمی‌شود!

اختلال در پخش مسابقات فوتبال بورو 2016 در حالی از سوی هموطنانمان گزارش شده که در روزهای گذشته آی‌اسپورت شبکه قطری  Bein مدعی شد که شبکه‌های (Mauretania TV) موریتانی، شبکه سه ایران و شبکه‌های تلویزیونی تونس و الجزایر مسابقات یورور 2016 را بدون اجازه و خرید حق پخش خریداری می‌کنند .این شبکه تلویزیونی قطری شکایت‌نامه‌ای را علیه این شبکه‌ها به فیفا تحویل داده است.

/انتهای پیام

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید