Performancing Metrics

اعزام پینگ پنگ باز ایرانی به کمپ تمرینی سوئد و تورهای جهانی | اتاق خبر
کد خبر: 353892
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 05:30
کنفدراسیون آسیا میعاد لطفی جوان بیست و دو ساله دارای رنگینگ 370 برای حضور در کمپ تمرینی سوئد و تورهای جهانی بلغارستان و چک انتخاب کرد .

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طبق اعلام امور بین الملل فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، کنفدراسیون آسیا میعاد لطفی ورزشکار جوان ایرانی را جهت حضور در طرح توسعه و تقبل هزینه های شرکت او ، به کمپ تمرینی سوئد و تورهای جهانی بلغارستان و چک دعوت کرد .

این انتخاب بنا به مقررات و استاندارد های تعیین شده فی مابین کنفدراسیون آسیا ( ATTU) و توافق با شرکت طرف قرار داد بر مبنای سن ، رنکینگ جهانی ورزشکاران و با اعلام کنفدراسیون آسیایی به فدراسیون های ملی صورت می گیرد .

میعا لطفی از چهره های جوان تنیس روی میز کشورمان است که در دو سال اخیر و به درستی با هزینه های شخصی، حمایت خیرین و یا جذب اسپانسرها در میادین بین المللی و کمپ های تمرینی حضور پر رنگی داشته است که ماحصل این فعالیت، ارتقای رنکینگ نامبرده در بین ایرانی ها و شناخته شدنش در میادین مهم بین المللی و بهره گیری از امکانات ایجاد شده کنفدراسیون است بطوریکه در حال حاضر با 22 سال سن در جایگاه پنجم بازیکنان ایرانی حاضر در رده بندی فدراسیون جهانی قرار داشته و یکی از امیدهای اصلی رسیدن به ترکیب تیم ملی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران است .

انتظار می رود دیگر ورزشکاران جوان و همچنین نخبگان این ورزش با فعالیت های مستمر نگاه ویژه ای را به ارتقای فنی خود داشته باشند ، فرهنگی که بازیکنان دیگر نقاط دنیا به این مهم توجه ویژه ای می کنند .

تبیین شرایط مناسب برای ورود اسپانسرها و باشگاه ها به لیگ های کشور توسط فدراسیون ، می تواند شرایط مناسبی را در کنار تلاش شخصی ورزشکاران برای جلب رضایت اسپانسرها و برندهای مهم لوازم تنیس روی میز برای بهره برداری از اینگونه پتانسیل ها فراهم نماید .

در یک سال اخیر افشین نوروزی و محمد رضا اخلاق پسند با رایزنی و ایجاد ارتباط و انجام هزینه شخصی ، در کمپ های تمرینی و مسابقات مختلف باشگاهی در کشورهای ، اتریش آلمان و آمریکا حاضر بوده اند .

میعاد لطفی می بایست در تاریخ های اعلامی و پس از معرفی فدراسیون ایران در رویدادهای ذیل شرکت کند:

*کمپ تمرینی سوئد ٢٠ مرداد تا ١شهریور
*تور جهانی بلغارستان ٣-٧ شهریور
*تور جهانی چک ١٠-١٤ شهریور

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید