Performancing Metrics

ماشین‌سازی برای نریمان جهان نامه نزده | اتاق خبر
کد خبر: 353897
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 05:57
آذرنیا:
سرپرست گسترش فولاد می‌گوید باشگاه ماشین‌سازی نامه‌ای جهت جذب نریمان جهان به باشگاهش نزده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن آذرنیا سرپرست باشگاه گسترش فولاد تبریز درباره آخرین وضیعت تیمش جهت آماده‌سازی برای رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ما کار خود را از بیستم خرداد شروع کرده‌ایم و هرروز کامل‌تر می‌شویم. با جذب یک یا دو نفر دیگر تیم ما کامل خواهد شد و درحال حاضر در دو نوبت تمرین می‌کنیم. روز سه‌شنبه هم جهت برگزاری یک اردوی دوازده روزه راهی ترکیه می‌شویم. اردوی ما در حوالی آنکارا خواهد بود و طبق برنامه سه بازی تدارکاتی هم پیش بینی کرده‌ایم. اولین بازی ما با تیم csms رومانی در تاریخ دهم تیر و بعد از آن در سیزدهم تیر با تیم فنرباغچه بازی خواهیم کرد. آخرین دیدار ما هم با تیم وولانتاری رومانی در تاریخ هفدهم تیر است. این دیدارها نهایی شده و قراردادهای آن امضا شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده چه بازیکنی قرار است به گسترش فولاد بپیوندد، گفت: اولویت ما یک هافبک تهاجمی است که جهت پیدا کردن چنین بازیکنی، آقای صاحب جمعی راهی برزیل شده‌اند و منتظر نتیجه بررسی‌های ایشان هستیم. اگر بازیکن مد ظر را پیدا نکنیم با نظر کمالوند یک بازیکن داخلی جذب می‌کنیم.

سرپرست گسترش فولاد در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نریمان جهان و اینکه آیا او قرار است راهی ماشین سازی شود، عنون کرد: نریمان جهان با ما قرار داد دارد و بدون اطلاع ما برای دادن تست فنی به اتریش رفته بود. الان باید درباره سفرش به اتریش توضیح دهد. اما درباره وضعیت او و اینکه ماشین‌سازی او را می‌خواهد یا نه باید بگویم که ما هم چیزهایی شنیده‌ایم که ماشین‌سازی علاقمند به جذب اوست ولی برای جذب یک بازیکن باید با باشگاه نماه نگاری شود و تا جایی که من می‌دانم ماشین‌سازی نامه‌ای به باشگاه گسترش فولاد درباره نریمان جهان تا این لحظه نزده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید