Performancing Metrics

اولویت های اشتغال در گلستان مشخص شود | اتاق خبر
کد خبر: 354010
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 18:54
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: دستگاه‌های استان موظف‌اند برای توسعه و اشتغال استان برنامه داشته باشند و اولویت های اشتغال را مشخص کنند.

به گزارش اتاق خبر، حسین پیشقدم  عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان گلستان با حضور رسانه ها، اظهار کرد: مسئولان استان نباید منتظر بنشینند تا کسانی از بیرون برای توسعه آن تصمیم بگیرند. در کنار سازمان‌هایی مانند یونی دو دستگاه‌های استان هم موظف‌اند برای توسعه و اشتغال استان برنامه داشته باشند.
وی افزود: در بحث مزیت‌های پیشرو دستگاه اصلی استان شامل جهاد کشاورزی، شیلات، صنعت و گردشگری در یک سال گذشته توفیقاتی نداشته‌اند. هرچند در بخش گردشگری کارهایی خوبی انجام‌شده که کافی نیست.
وی اظهار کرد: زمانی که به مباحث علمی کار رسیدیم و کمی روند سخت شد دستگاه‌ها دیگر ادامه ندادند. همین است که به‌رغم فرصت‌های مناسبی که در استان داریم نتوانسته‌ایم از آن‌ها استفاده کنیم و در یک منطقه کویری پرورش ماهیان خاویاری داریم اما در استان گلستان خبری نیست.
پیش‌قدم با تأکید بر اینکه اولویت‌های توسعه و اشتغال گلستان باید توسط مدیران استانی مشخص شود، اضافه کرد: باید به اسناد راهبردی استان احترام بگذاریم و به مصوبات پایبند باشیم.
وی متذکر شد: برای داشتن آمارهای به‌روز، سامانه سیما بر در استان داریم که اطلاعات بسیاری از دستگاه‌ها مربوط به ابتدای سال ۹۳ است و دستگاه‌ها نسبت به ثبت آمار در این سامانه باید اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: ای استخدام

نظرات
ADS
ADS
پربازدید