Performancing Metrics

لغو تابعیت از عیسی قاسم نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی حاکمان بحرین است | اتاق خبر
کد خبر: 354020
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 20:12
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: لغو تابعیت از شیخ عیسی قاسم نشان دهنده ضعف و ناتوانی حاکمان بحرین است و آل خلیفه باید بدانند تداوم این روند باعث نابودی و سرنگونی آنها خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ،‌ با اشاره به لغو تابعیت بحرین از شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه گفت: لغو تابعیت از شیخ عیسی قاسم نشان دهنده ضعف و ناتوانی حکام بحرین است و این همان راه غلطی است که شاه مخلوع ایران آن را پیمود.

وی افزود: حاکمان بحرین باید بدانند که گام نهادن در این مسیر موجب نابودی خودشان خواهد شد لغو تابعیت از شهروندان اقدامی ضد حقوق بشری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: حکومت‌هایی مثل حکومت بحرین که دیکتاتور و فاسد هستند و دموکراسی جایگاهی در حاکمیت آنها ندارد محکوم به فنا هستند و اینگونه رفتارهای دیکتاتورمابانه با شهروندان در هیچ جای دنیا قابل قبول نیست.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: در سال 42 شاهد تبعید امام از سوی شاه بودیم که نتیجه این تبعیدها منجر به سرنگونی شاه و پیروزی انقلاب اسلامی شد و حکام بحرین نیز باید بدانند که اینگونه رفتار آنها در لغو تابعیت از شهروندانشان منجر به سرنگونی رژیم آل خلیفه خواهد شد.

منبع: فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید