Performancing Metrics

محجوب: نشست مشترک احزاب با رئیس جمهوری قطعا ثمرات مثبتی خواهد داشت | اتاق خبر
کد خبر: 354066
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 01:56
یک نماینده مجلس درباره اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه نشست‌های مشترک با احزاب گفت: دولت یازدهم در این زمینه توانسته اقدامات مناسبی انجام دهد و این روند باید در آینده ادامه داشته باشد.

به گزارش اتاق خبر، علیرضا محجوب درباره پیشنهاد رئیس جمهوری برای برگزاری نشست همدلی ماهانه با احزاب اظهار کرد:‌ در دوره شهید رجایی که نخست وزیر بودند چنین جلساتی برگزار می‌شد و به نظر من این یک پیشنهاد خوب و راهگشاست. دولت یازدهم هم در همین راستا توانسته اقدامات مناسبی انجام دهد و این روند باید در آینده ادامه داشته باشد.

وی درباره تأثیر برگزاری این نشست‌ها اضافه کرد: برگزاری جلسات مشترک میان دولت و احزاب به انتقال مفاهیم جامعه به رئیس جمهوری کمک می‌کند و اگر این پیشنهاد رئیس جمهوری برای برگزاری نشست مشترک با احزاب عملیاتی شود، قطعا ثمرات مثبتی خواهد داشت اما به شرط آنکه براساس برنامه‌ای مشخص و با هدفی تعیین شده به پیش رود.

محجوب ادامه داد: البته باید توجه داشت که آقای روحانی هر سال این نشست‌ها را برگزار می‌کنند اما اینکه توقع داشته باشیم شخص رئیس جمهوری همه کارها و مسئولیت‌ها را انجام دهند، انتظاری بیجا است، در این مسئله وزرای مرتبط نیز باید کمک کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری شامگاه دوشنبه و در ضیافت افطار با فعالان سیاسی کشور نقد و خیرخواهی را حق و وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: نقد با تضعیف کاملا متفاوت است. همه احزاب و جناح‌ها در کشور باید با وحدت و تلاش مشترک برای کاستن از مشکلات کشور، 40 سالگی انقلاب اسلامی را به یک جشن بزرگ ملی در برابر جهانیان تبدیل کنیم.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت یازدهم یک دولت فراجناحی است، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت تلاش داشتم تا نمایندگان جناح ها با افکار مختلف دور میز دولت و برای آبادانی کشور تلاش کنند.

روحانی در این نشست همچنین به جناح ها و تشکل های سیاسی پیشنهاد داد که نمایندگان آنان ماهانه نشستی را برگزارکنند و در آن به بررسی و ارائه راهکار درباره مسایل و معضلات اصلی کشور بپردازند که همگان روی آن اشتراک نظر دارند.

منبع: آنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید