Performancing Metrics

جاده های ویران استان فارس آباد شود | اتاق خبر
کد خبر: 354180
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 17:53
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: جاده های ویران استان فارس باید هر چه سریعتر آباد شود تا دیگر شاهد بروز حوادث مختلف در آن نباشیم.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به حادثه تصادف سربازان گفت:واقعا پولی در این استان و کشور وجود ندارد که بتوانیم جاده های ویران فارس را آباد کنیم؟

وی ادامه داد: جای تاسف است که دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان و جوانان این مملکت دچار حادثه می شوند و تاکنون این مهم ریشه یابی نشده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: مگر این سربازان جوانان استان نبودند که تاکنون این مهم ریشه یابی نشده؟ چرا باید شاهد شهادت ۲۲ جوان در حادثه یک تصادف باشیم؟

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: رانندگان اتوبوس که باید مسئول ترین افراد باشند برخی از آنها بی مسئولیت ترین هستند و حرکت آنها حوادث ناگوار اینگونه را به همراه دارد.

آیت الله ایمانی یادآور شد: تا کی باید بیشترین آمار تصادفات کشور در جاده های فارس باشد؟ در حالی که باید به فکر جوانان این مملکت باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان کشور بی پناه ترین اقشار این جامعه هستند، گفت: امروز شاهدیم که جوانان این کشور با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که یکی از موارد آن اعتیاد است.

وی با اشاره به ۵ تیر ماه و سالروز مبارزه با مواد مخدر گفت: نظام سلطه نه تنها منابع انسانی و ثروت های زیرزمینی و روی زمینی جهان را در اختیار و غارت خود قرار داده بلکه نیروهای فعال جامعه را نیز به تباهی می کشد.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: آمار تولید تریاک قبل از ورود آمریکا به افغانستان و امروز بیانگر تمامی واقعیت هاست. هرچند که شاهد تمامی تلاش ها و شهادت جوانان این مملکت در مرزهای ایران هستیم اما هیچ کس از این تلاش تشکر نمی کند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: مشکلات و معضلات فراوان است و باید به داد این جوانان رسید، امروز جوانان مومن از دانشگاه ها رانده می شوند و در ادارات نیز جایی ندارند در حالی که دام های مختلف برای آنها در سطح جامعه فراهم است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته قوه قضاییه نیز گفت: اصل ۱۵۶ قانون اساسی می گوید قوه قضاییه، قوه ای است مستقل که باید عدالت در جامعه را ایجاد کند که این همان وظیفه و راه انبیاست.

وی افزود: اصل عدالت و برقراری عدالت نیاز اصلی و اصلی ترین نیاز بشری در طول تاریخ بوده است.

وی ادامه داد: با شناختی که از مسئولین قوه قضاییه در فارس دارم امیدوارم بیش از گذشته شاهد برخورد با هنجار شکنان و تکریم ارباب رجوع باشیم.

وی یادآور شد: ۷ تیر ماه سالروز شهادت معمار قانون اساسی، دکتر شهید باهنر است که این حرکت و شهادت ۷۲ تن از یاران باوفای امام در هر نظامی روی داده بود باعث بروز مشکلات در جامعه می گردید اما صبر و بردباری مردم و دلداری های امام (ره) باعث شد  نظام ایستاده و پرقدرت بماند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید