Performancing Metrics

بدمینتون باز همدانی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد | اتاق خبر
کد خبر: 354198
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 20:34
رئیس هیئت بدمینتون استان همدان گفت: امیر جباری بدمینتون باز استان همدان به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر سهوالدین حمیدی   با اشاره به دعوت بدمینتون باز همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: از سوی فدراسیون بدمینتون ۶ بازیکن به دومین مرحله اردوی آمادگی رده سنی نوجوانان و جوانان پسر دعوت شدند.

وی افزود: بازیکنان دعوت‌شده به این اردو متشکل از امیر جباری از همدان، مهدی انصاری و علی حسین‌خانی از زنجان، علی باستانی از اصفهان، محمدامین علی‌اکبریان از خراسان رضوی و علیرضا کرمی از تهران هستند.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان بابیان اینکه استعدادیابی اساس کار پیشرفت ورزش‌های مختلف است، گفت: توجه به امر استعدادیابی از تأکیدات فدراسیون بدمینتون در سال‌های گذشته و سال جاری بوده و بر همین اساس هیئت‌های استانی نیز استعدادیابی را در اولویت‌های اصلی خود قرار داده‌اند.

حمیدی عنوان کرد: در همدان نیز ثمره‌ استعدادیابی‌های خوبی درگذشته داشته‌ایم که امیر جباری از سرمایه‌های خوب افتخارآفرینی در ورزش بدمینتون استان همدان بوده و این بدمینتون باز حاصل تلاش مربیان و هیئت بدمینتون استان است.

رئیس هیئت بدمینتون استان همدان بابیان اینکه همدان می‌تواند به یکی از پایگاه‌های قهرمانی بدمینتون کشور تبدیل شود، بیان کرد: امکانات خوب ورزشی نظیر سالن و امکانات خوب اسکان به ما ثابت کرد که همدان لیاقت این موضوع را دارد.

وی گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می‌کنند و روزبه‌روز تعداد علاقه‌مندان به این رشته در حال افزایش است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید