Performancing Metrics

اسکواش همدان در صدر ارزیابی فدراسیون ایستاد | اتاق خبر
کد خبر: 354199
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 20:43
رئیس هیئت اسکواش استان همدان گفت: با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد فدراسیون اسکواش استان‌های تهران، فارس و همدان در صدر استان‌ها قرار گرفتند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر فاطمه سادات شبیری  با اشاره به عملکرد ۳ ماهه نخست سال ۹۵ هیئت اسکواش استان همدان گفت: نتايج ارزيابی عملکرد فصلی فدراسيون اسکواش در سه ماه نخست سال ۹۵، از سوی کميته ارزيابی عملکرد در سه سطح و به‌صورت تجميع کلی همه استان‌ها در حوزه همگانی و قهرمانی و بر اساس شاخص‌های ارزيابی اعمال و بر اساس مستندات موجود استخراج و گزارش‌شده است.

وی افزود: در ارزیابی ها هیئت اسکواش استان همدان در بخش همگانی عنوان نخست کشور را به خود اختصاص داد و استان‌های فارس و تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به جایگاه هیئت همدان گفت: درمجموع دو بخش همگانی و قهرمانی نیز هیئت اسکواش استان تهران با ۹۳۷ امتیاز در رتبه نخست قرار گرفت و فارس با ۷۱۳ امتیاز دوم شد و هیئت اسکواش استان همدان با ۵۲۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

شبیری عنوان کرد: در حالی اسکواش همدان در رده استان‌های برتر قرارگرفته است که از سال ۸۸ که این هیئت در استان فعالیت خود را آغاز کرده و تا سال ۹۲، اسکواش استان همدان هیچ جایگاهی در بین هیئت‌های اسکواش کشور نداشت.

وی با اشاره به اینکه نبود اعتبارات در بخش عمرانی و به دنبال آن محدودیت زیرساخت‌های استاندارد مهم‌ترین مانع پیشرفت است، عنوان کرد: پس از ساخت کورت اسکواش شهید شمسی‌پور و پیگیری‌های هیئت استان برای ارتباط با ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی و بخش خصوصی امیدواریم بتوانیم فضای استاندارد اسکواش را در همدان افزایش دهیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: استعدادیابی و استعداد پروری، افزایش چشمگیر آمار بیمه‌شدگان اسکواش، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام مستمر ورزشکاران به مسابقات کشوری و برگزاری مسابقات استانی بر اساس تقویم ورزشی از دیگر مواردی است که به موفقیت اسکواش همدان در این زمان کوتاه منجر شده است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید