Performancing Metrics

آموزش و پرورش به اعتراض اولیای دانش‌آموزان فرزانگان پاسخ داد | اتاق خبر
کد خبر: 354424
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 00:36
اولیای دانش آموزان فرزانگان خواستار ادامه تحصیل فرزندان خود در دبیرستان فرزانگان یک شدند.

به گزارش اتاق خبر، تعدادی از اولیای دبیرستان دوره اول فرزانگان ظهر امروز با بنری در دست که در آن متنی با عنوان «ادامه تحصیل دانش آموختگان دبیرستان دوره اول فرزانگان یک در دبیرستان فرزانگان یک (ساختمان ایتالیا) حق مسلم ما است» در مقابل ساختمان شهید رجایی جمع شده بودند.

یکی از مادران این دانش آموزان می گوید: فرزندم پایه دهم است و چهار سال است که در فرزانگان یک خیابان ایتالیا تحصیل می کند، اما اکنون به ما گفته اند دانش آموزان را به ساختمان شماره ۶ در خیابان کارگر می فرستند و ساختمان شماره یک دانش آموزان المپیادی وارد می شوند.

وی ادامه داد: به ما قول داده بودند کادر آموزشی ساختمان شماره یک را به ساختمان شماره ۶ فرزانگان بیاورند، اما این گونه نشده و ما نگران هستیم فرزندانمان که معدل آنان ۲۰ است، دچار افت تحصیلی شوند.

در این ارتباط اسفندیار چهاربند می گوید: جای نگرانی برای خانواده ها نیست.

وی افزود: فرزانگان دارای دو ساختمان شماره یک و شماره دو است و تعدادی از دانش آموزان فرزانگان شماره یک به ساختمان شماره ۶ واقع در کارگر منتقل می شوند البته ساختمان شماره یک اکنون دیگر همان ساختمان شماره دو فرزانگان است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: تعداد دانش آموزان فرزانگان یک، ۳۷۰ نفر هستند که این ظرفیت را این مدرسه ندارد، لذا دانش آموزان را به فرزانگان شماره ۶ که با تغییر نام فرزانگان شماره دو می شود، منتقل می کنیم و هیچ جای نگرانی برای خانواده ها وجود ندارد.

چهاربند خاطرنشان کرد: تمام کادر مدیریتی و آموزشی مدرسه فرزانگان یک در فرزانگان دو کارگر نیز مستقر می شوند و مشکلی برای دانش آموزان پیش نمی‌آید.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید