Performancing Metrics

درمان ارتوپدی بازماندگان حادثه تصادف اخیرسربازان رایگان است | اتاق خبر
کد خبر: 354522
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 07:06
رئیس انجمن ارتوپدی:
رئیس انجمن ارتوپدی ایران گفت: تمام افراد باقیمانده از حادثه تصادف اخیر سربازان از نظر درمانی و ارتوپدی در اولویت قرار دارند و به رایگان درمان می شوند.

اتاق خبر - به نقل از اعلام روز شنبه سازمان نظام پزشکی، غلامعلی عکاشه این مطلب را در مراسم افطاری سازمان نظام پزشکی در شیرخوارگاه آمنه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هر کدام از این سربازان می توانست نگهبان مرزهای اسلامی، انسانیت و اخلاق انسانی ایرانی ها باشد.
وی تاکید کرد:‌وظیفه همکارانم در انجمن ارتوپدی و همکاران پزشک است که این تعهد را در راستای خدمت به آنان همچنان که تاکنون بوده ایم، ایجاد کنند.
وی اضافه کرد: انتظار می رود تمام پزشکان ارتوپدی پا به پای مردم قدم بردارند و به درمان سربازان، بدون هیچ گونه انتظاری بپردازند.
به گزارش ایرنا، 2 دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش 05کرمان روز چهارشنبه دوم تیر ماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز- کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 19 تن جان باختند و شماری نیز مجروح شدند.

** حامی جمعیت دختران معلول و زنان بی سرپرست هستیم
ناهید خداکرمی ، رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: ما حامی جمعیت دختران معلول، زنان بی سرپرست و حتی بدسرپرست در کشور هستیم و این افراد می توانند از تمام امکانات جمعیت 30 هزار نفری مامایی در سراسر کشور و در تمام مطب ها حتی در دورترین نقاط کشور استفاده کنند.
خداکرمی اظهار کرد: همکاران من (ماماها)در سراسر کشور به صورت خودجوش تاکنون تمام مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی را در مطب هایشان به صورت رایگان ویزیت کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در تمام غربالگری بیماری ها و مشاوره های مورد نیاز به خصوص در مدیریت رفتارهای پر خطر زنان آسیب پذیر اجتماعی مشارکت خواهیم کرد و در کنار این موضوع،مدیریت کنترل جمعیت بی خانمان ها و مدیریت کنترل تولد نوزادان در خیابان ها نیز امر بسیار مهمی است که همه ما در برنامه ریزی ها و مدیریت ها باید لحاظ کنیم.
رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: زیبا نیست هر ماه شاهد تحویل 55 کودک به بهزیسی تهران باشیم، آسیب های خانوادگی، اجتماعی و آن چه که دل ما را به درد می آورد، معلول فاکتورهای متعددی است که نمی توان در مورد آن یک طرفه قضاوت کرد.
خداکرمی ادامه داد: اگر ارتباط میان نخبگان پزشکی کشور، نخبگان اجتماعی و دگر اندیشان با سیاست گذاران برقرار شود، مسلم است سال آینده و سال های آینده شاهد تولد نوزادان در کارتون نخواهیم بود.
مراسم ضیافت افطاری سازمان نظام پزشکی در شیرخوارگاه آمنه با همکاری بهزیستی استان تهران و با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.
ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید