Performancing Metrics

هیچ‌گاه ندیده بودم رونالدو به آیینه نگاه کند | اتاق خبر
کد خبر: 354545
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 08:38
آنچلوتی:
سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد ستاره باشگاه رئال مادرید به هیچ وجه نگران ظاهرش نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با تلگراف درباره کریستیانو رونالدو، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا و همچنین آلوارو موراتا صحبت کرد.

سرمربی بایرن مونیخ درباره رونالدو گفت: هیچگاه ندیدم زمانی که کنار تیم است، جلوی آینه برود و یا نگران چهره‌اش باشد. برای او پیروزی از همه چیز مهمتر است. زمانی که همه چیز خوب پیش نمی‌رود، نباید فرار کرد. اتفاقی که در بازی پرتغال و مجارستان افتاد، گویای همین موضوع است. رونالدو خیلی خوب همه چیز را به کنترل خودش درآورد. او خیلی نگران پرتغال است و برایش بازی در تیم ملی اهمیت زیادی دارد که آن را به همه نشان داده است.

اسپانیا و ایتالیا دوشنبه هفتم تیر در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 فرانسه به مصاف هم می روند. آنچلوتی در این‌باره گفت: ایتالیا بازی سختی را برابر اسپانیا در استادو فرانس دارد اما برای اسپانیا هم خیلی سخت خواهد بود. ایتالیا سعی خواهد کرد دفاع و فضاهای خالی را ببندد. این تیم بازیکنانی که توانایی حفظ توپ دارند را در ترکیب ندارد.  به همین خاطر شاید نتوانند از پس اسپانیا برآیند. 

او در پایان گفت: روش بازی اسپانیا تغییری نخواهد کرد و بر اساس مالکیت توپ خواهد بود. در آخرین بازی‌های خود تلاش کردند با پاس مستقیم به موراتا، تغییر کوچکی ایجاد کنند. موراتا بازیکن خوبی است که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. فرصت زیادی به او در مادرید داده نشد اما او می تواند همچون روبرت لواندوفسکی به خوبی در محوطه جریمه کار کند. اسپانیا میانه میدان را در اختیار خواهد داشت. آندرس اینیستا و سرخیو بوسکتس، سال ها این کار کردند اما اسپانیا کنونی، خطرناک‌تر از چهار سال گذشته نیست. ایتالیا می تواند از این موضوع بهره ببرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید